Hepinize çok teşekkürler bugün ağrılarım fazlalaştı ama biraz daha iyiyim en azından kısa süreli bilgisayar başında oturabiliyorum.Racing sanmaları hoşuma gitti :cherry: ama bugünde arkadaşlar motorun halini görünce spx e benzettiler.Az sonra motorun son halinin fotoğraflarını atacağım.Artçımın durumu iyi sol omzundaki çatlak ameliyat gerektirebilirmiş.
Umut dalgın değildim ama bugün öğrendiğim kadarıyla kazadan sonra kısa süreli bir bilinç kaybı geçirmişim hala daha kazayı ve bi süre öncesi ile sonrasını hatırlayamıyorum.Motoru gören herkes aynı şeyi söylüyor "Allah korumuş nasıl sağ kurtuldunuz bundan" :salut: Umarım en kısa zamanda tekrar sizlerle olurum.
Bu arada Öss sonrası yeni motoru alıcam inşallah dönüşüm 600 cc ile olacak :queen:
Fotoğraflar biraz karanlık çıktı malum yeni çektim.
Motorun ön taraf tamamen bitik.Ön jant kırıldı.Dikmeler yamuldu.Gidon yamuk.Depoda ezikler var.Grenajlar falan sanırım kaza yaptığımız yerde kalmış.Hurdacıda yoktu.Kaza tam olarak Ömür Camii önünde olmuş.140 km/h hızla bir aracı solladıktan sonra dengemizi kaybetmemizle önümüzde ilerleyen servis aracının sol arka tamponuna çarpmışız.Çarpmanın etkisi ile artçım arkamdan fırlayarak kafasını servis aracına çarpmış ve düşmüş,ben motorla yerde sürüklenerek 9-10 mt sürüklenmişim daha sonra motorun altında kalmışım.Arkadaş ve çevredekiler motoru üzerimden kaldırmış.Sonrası malum...
Artçımın Kaskı Wiwi marka bir kasktı ve paramparça oldu.Yinede kask takmak hayati önem taşıyor.
Arkadaşlar Size Söylemek İstediğim Bir Şey Daha Var.Kesinlikle KASK ve KORUMALARINIZ Olmadan Bir Metre Bile Gitmeyin Eğer Kasklarımız Olmasaydı Kesinlikle Şu An Yaşamıyorduk.Artçımın kolu kırıldı ve eğer benim korumalıklarım,montum olmasaydı aynı şey benimde başıma gelecekti.Lütfen emniyetimize dikkat edelim.