[Eskişehir - MT]

Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
Hamza Cok Büyük Geçmiş Olsun.büyük Bi Kaza Atlatmışsın.....arcı Arkadaşına Gecmiş Olsun Ayrıca.mt Ye Selam Olsun...dünkü Sohbet Cok Güzeldi.dayınınlar..sinanda Tam Deli Yolda Karşılaştık Onunla Da..görüşmek üzere Beyler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk başta Hamza sana yazmak istiyorum. Sana ve ailene geçmiş olsun arkadaşım. Yüreğimi ağzıma getirdin sağol :salut:

Volkan biz bu çeneyle en aktif sanal il grubu ünvanını alırız şüphen olmasın :cherry:

Ahmetcim selamlar kardeşim. Ablam diyen mütevaziliğine bitiyorum ya.
Ehliyetin hayırlı olsun kardeş. Artık hangi yoldan gitsem diye düşünmeyeceksin :rendeer:

Hepinizin ama hepinizin de sevgililer günü kutlu olsun. Sevgiyle kalın ::melek02:

Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
Bin9yüz85, toronaga


Yahya abi sana da özel olarak iyi günler iyi çalışmalar iyi sürüşler diliyorum :bounce:

Misafire hiçbir şekilde hiçbir dileğim yok, kayıt olsun ondan sonra düşünürüm bir şeyler :p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Hamza kardeşim büyük geçmiş olsun allah seni ailene bağışlamış.inşallah bir daha böyle birşey yaşamazsın. Artçın olan arkadaşın içinde aynı dileklerim geçerlidir.

aytaç teşekkür ediyorum geçen cuma buradamıydın ve saat 16-17 arası kızılcıklıdan geçtinmi geçtiysen neden durup yardım etmedin benim limuzin beni kızılcıklının orta yerinde rezil etti.Arıza ile uğraşırken senin eşgaline uyan bir limuzin yanımdan basıp gitti ve zannederim artçısıda vardı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aytaç teşekkür ediyorum geçen cuma buradamıydın ve saat 16-17 arası kızılcıklıdan geçtinmi geçtiysen neden durup yardım etmedin benim limuzin beni kızılcıklının orta yerinde rezil etti.Arıza ile uğraşırken senin eşgaline uyan bir limuzin yanımdan basıp gitti ve zannederim artçısıda vardı.

Yok Yahya abi ben değildim. Ben cumartesi gecesi geldim. Ama o gördüğün limuzin büyük ihtimalle benimkisiydi :cherry:

Abimler Eskişehirdelerdi. Yengemle beraber çıkıp gezmişler. Kızılcıklıdan da geçmişlerdir diye düşünüyorum :bounce:

Ben olsaydım, hele hele senin olduğunu farketseydim kesin dururdum zaten, geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Yok Yahya abi ben değildim. Ben cumartesi gecesi geldim. Ama o gördüğün limuzin büyük ihtimalle benimkisiydi :cherry:

Abimler Eskişehirdelerdi. Yengemle beraber çıkıp gezmişler. Kızılcıklıdan da geçmişlerdir diye düşünüyorum :bounce:

Ben olsaydım, hele hele senin olduğunu farketseydim kesin dururdum zaten, geçmiş olsun :rendeer:


Biliyodum biliyodum sen olsaydın kesinlikle dururdun teşekkürler
:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Eskişehir MT nin sevgililer günü tekrar kutlu olsun.
kaza yapan kardeşimize tekrar geçmiş olsun.
iyi akşamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hepinize çok teşekkürler bugün ağrılarım fazlalaştı ama biraz daha iyiyim en azından kısa süreli bilgisayar başında oturabiliyorum.Racing sanmaları hoşuma gitti :cherry: ama bugünde arkadaşlar motorun halini görünce spx e benzettiler.Az sonra motorun son halinin fotoğraflarını atacağım.Artçımın durumu iyi sol omzundaki çatlak ameliyat gerektirebilirmiş.

Umut dalgın değildim ama bugün öğrendiğim kadarıyla kazadan sonra kısa süreli bir bilinç kaybı geçirmişim hala daha kazayı ve bi süre öncesi ile sonrasını hatırlayamıyorum.Motoru gören herkes aynı şeyi söylüyor "Allah korumuş nasıl sağ kurtuldunuz bundan" :salut: Umarım en kısa zamanda tekrar sizlerle olurum.

Bu arada Öss sonrası yeni motoru alıcam inşallah dönüşüm 600 cc ile olacak :queen:

Fotoğraflar biraz karanlık çıktı malum yeni çektim.

Motorun ön taraf tamamen bitik.Ön jant kırıldı.Dikmeler yamuldu.Gidon yamuk.Depoda ezikler var.Grenajlar falan sanırım kaza yaptığımız yerde kalmış.Hurdacıda yoktu.Kaza tam olarak Ömür Camii önünde olmuş.140 km/h hızla bir aracı solladıktan sonra dengemizi kaybetmemizle önümüzde ilerleyen servis aracının sol arka tamponuna çarpmışız.Çarpmanın etkisi ile artçım arkamdan fırlayarak kafasını servis aracına çarpmış ve düşmüş,ben motorla yerde sürüklenerek 9-10 mt sürüklenmişim daha sonra motorun altında kalmışım.Arkadaş ve çevredekiler motoru üzerimden kaldırmış.Sonrası malum...

fotoraf0017ve0.jpg


fotoraf0018gj3.jpg


fotoraf0026fe4.jpg


fotoraf0027vj5.jpg


Artçımın Kaskı Wiwi marka bir kasktı ve paramparça oldu.Yinede kask takmak hayati önem taşıyor.

fotoraf00211vh4.jpg


fotoraf00231fm1.jpg


fotoraf00241qq2.jpg


fotoraf0025vn3.jpg

Arkadaşlar Size Söylemek İstediğim Bir Şey Daha Var.Kesinlikle KASK ve KORUMALARINIZ Olmadan Bir Metre Bile Gitmeyin Eğer Kasklarımız Olmasaydı Kesinlikle Şu An Yaşamıyorduk.Artçımın kolu kırıldı ve eğer benim korumalıklarım,montum olmasaydı aynı şey benimde başıma gelecekti.Lütfen emniyetimize dikkat edelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
hamza bugun gelcektim senin yanına ersinler geldi galiba. benim işim çıkmıştı. tel.i de taxide unutmuşum babam şimdi getirdi ersin aramış 3kez ama olmadı işte :pr:

eskişehir mt nin sevgililer günü mübarek olsun ( başka il gruplarına yok) :mrgreen::p:)

saol ersin senin de mübarek olsun . töbe töbee:queen::queen::queen:

sinanda Tam Deli Yolda Karşılaştık Onunla Da..görüşmek üzere Beyler..

benim gıcık kornayı duyunca xt tırstı çarpcam sandı heralde sona gözlerime baktı tanıdı :queen::queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yok Sinan abi daha kimseyle görüşemedim.Gelip bulamazsanız evi ev no 221 48 53 cep no 0554 251 66 35
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Hamza geçmiş olsun kardeşim allah beterinden korusun benimde şu aralar başımda bir sıkıntı var mt'ye sıklıkla giremiyorum anladığım kadarı ile 600cc'lik bir alet düşünüyorsun ama bence bir müddet daha küçük cc makinalara bin ve iyice piş ayrıca o motosikletle 140 kmh. gitmende bana sağlıklı gelmedi limitleri son noktada gitmişsin aracın fren tertibatıda o hızlarda sağlıklı calışmayacağı kanısındayım allah korumuş birkaç haftaya ayaklanır aramıza geri dönersin

bu arada beni arıyarak annemin son durumunu soran arkadaşlara teşekkür ederim sağolun varolun
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Canım kardeşim hayatındaki en güzel günde benimde yerimin olmasına çok ama çok sevindim inşallah her günün en az dünkü kadar güzel olur:) :wiinkk:
çok teşekkür ederim abi.Senin hoş sohbetine doyum olmuyor ki.Fıkra gibisin abi;güldürüyorsun ve aynı zamanda düşündürüyorsun:cherry:
biz bu çeneyle en aktif sanal il grubu ünvanını alırız şüphen olmasın :cherry:

Ahmetcim selamlar kardeşim. Ablam diyen mütevaziliğine bitiyorum ya.
Ehliyetin hayırlı olsun kardeş. Artık hangi yoldan gitsem diye düşünmeyeceksin :rendeer:

Hepinizin ama hepinizin de sevgililer günü kutlu olsun. Sevgiyle kalın ::melek02:

sağol ablacım inş. öyle olacak mayıstan sonra inş. bir daha çarşıya gelirken kafamda binbir türlü harita çizmeyeceğim:queen:

hamza inan iyi atlatmışsınız motora bi yuvarlak far tak naked motorlar gibi olur.nereye gitmiş o grenajlar yahu:silent:Demek ki, bizler için(hatta bu söz senin için) dua edenler var uzaklarda biryerlerde de olsa:wiinkk:

Herkese iyi akşamlar.Bugün kursta ilk derse girdim ve dayanamayıp kayış attım:cherry:yahu yaşlı bi amca var o anlatıyo uyuyordum az daha.iyi anlatıyor tmm ama sıktı be bi süre sonra zaten pek derslere katılmayı düşünmüyorum:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hamza geçmiş olsun kardeşim allah beterinden korusun benimde şu aralar başımda bir sıkıntı var mt'ye sıklıkla giremiyorum anladığım kadarı ile 600cc'lik bir alet düşünüyorsun ama bence bir müddet daha küçük cc makinalara bin ve iyice piş ayrıca o motosikletle 140 kmh. gitmende bana sağlıklı gelmedi limitleri son noktada gitmişsin aracın fren tertibatıda o hızlarda sağlıklı calışmayacağı kanısındayım allah korumuş birkaç haftaya ayaklanır aramıza geri dönersin

bu arada beni arıyarak annemin son durumunu soran arkadaşlara teşekkür ederim sağolun varolun

Teşekkür ederim abi...Bu arada annen hakkında bir bilgim yok ama geçmiş olsun abi :rendeer: Sürekli gittiğimiz hızlar olduğundan pek bi endişem yoktu ama işte bir anlık dikkatsizlik,hata...:pale:Bu arada bugün birkaç arkadaş beni ziyarete geldiler sağolsunlar varolsunlar.Yav o kadar baklavayı ben nasıl bitirecem bir ara toplanıp gelin hepimiz beraber yiyelim :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bu arada beni arıyarak annemin son durumunu soran arkadaşlara teşekkür ederim sağolun varolun

bora dayının hayırdır ? haberim yoktu vallahi. bak yapcak biş olursa söle tamammı. eski sayfalarda numaram var. ne olsa kardeşiz abimizsin.:)

Herkese iyi akşamlar.Bugün kursta ilk derse girdim ve dayanamayıp kayış attım:cherry:yahu yaşlı bi amca var o anlatıyo uyuyordum az daha.iyi anlatıyor tmm ama sıktı be bi süre sonra zaten pek derslere katılmayı düşünmüyorum:p

hadi bakalım ahmet 1-0 öndesin:queen::queen::queen::queen: kızlar da vardır dimi orda 30-35 yaşlarında böle abu sorular sorarlar. arabanun kaç tane anahtarı var? bu motor çalışırmı?:pr: dersanedeki maketler varya içi gözüken:queen::queen::queen:

Sürekli gittiğimiz hızlar olduğundan pek bi endişem yoktu ama işte bir anlık dikkatsizlik,hata...:pale:Bu arada bugün birkaç arkadaş beni ziyarete geldiler sağolsunlar varolsunlar.Yav o kadar baklavayı ben nasıl bitirecem bir ara toplanıp gelin hepimiz beraber yiyelim :cherry:

sen böle yapmazdın kerata. o anda şeytana uydun dimi:mrgreen::mrgreen:.neyse atlatırsın inşallah. bora dayının dediiği gibi direk 600cc'ye dalış yapma bence de.cbr 125 ya da cbf 250 gibi naked al alcaksan. hem kolay zaptedersin motoru hem zevkini az da olsa alırsın racingden (umut volkan hadi iyisiniz gene motorlar prim yaptı bak:wiinkk: )
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkese iyi geceler.Yatmadan bi uğrayayım dedim.Abi aslında benim kafamda suzuki gsxr 1000 yatıyor ama malum babam onay vermiyor 1000 cc ye o yüzden 600 cc hem benim hem babamın ortak kararı. % 99 racing alıcam ki istediğim tür ama olurda % 1 ihtimalle başka türe kayarsam ya enduro yada naked alırım.Naked olarakta yine kafamda yatan model cbf 600 yada yamaha...Hayırlısı olsun bakalım.Bir kere kaza yaptım diye motoruda bırakmam büyük cc den de vazgeçmem :cherry: Atın ölümü arpadan hesabı...:wiinkk: Bakın tekrar söylüyorum gelebilen herkesi beklerim eve.Bol bol tatlı var :cherry: Evin yerini bilmeyen Durmuş abi,Ers,n yada Eray'la irtibata geçebilir.

Ev Adresi

Kurtuluş Mahallesi Ark Sokak No:50 Vatan Caddesi Üzerinde Milangaz var onun hemen çaprazında siyah kapılı bahçeli müstakil ev.Ziyapaşa caddesinden gelenler Tansaş'ın oradan yukarı Alanönü tarafına dönsünler ilk değil ikinci sokak orada bulursunuz zaten...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst