[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
neredeyse toplantıdaki kimseyi tanımıyorum :pale:
sezonu açar açmaz motosikletimle ordayım inşallah :)

İnşallah abi...Bir dahaki buluşmada senide aramızda görmek ve tanışmak dileğiyle:rendeer:

Bu arada günaydın Eskişehir...Bugün motorla biraz turlasam mı diye düşünüyorum ama dur bakalım havaya...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Evet 24 saat iş, 5 saat uykudan sonra tekrar aranızdayım... :)

Muhtemelen şu anda Cüneyt abi 'de daha pireler uçuşuyodur... :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
iyi toplantıymış ya. siz muhabbet ederken ben büyük ihtimalle 70km hızla biyerlere gidiyormuşumdur :)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
iyiydi tabe :D bu arada toplantıya gelen arkadaşlara duyurulur:GAZETEDEKİ TOPLANTI RESİMLERİMİZ HAFTAYA PAZAR 27 OCAK GÜNÜ ÇIKACAKTIR.SONHABER GAZETESİ MAGAZİN SAYFASINDA.aslında toplantıya gelmeyen arkadaşlara daha çok duyurulur biz zaten ordaydık hihi :D
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
iyiydi tabe :D bu arada toplantıya gelen arkadaşlara duyurulur:GAZETEDEKİ TOPLANTI RESİMLERİMİZ HAFTAYA PAZAR 27 OCAK GÜNÜ ÇIKACAKTIR.SONHABER GAZETESİ MAGAZİN SAYFASINDA.aslında toplantıya gelmeyen arkadaşlara daha çok duyurulur biz zaten ordaydık hihi :D

abi yeter artık yhauw yüzümüze vurup durma:pr:Kahroluyorum senn bu msj.larını okudukça:mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
headhunter251 buluşmaya gelmedi hehe halbuki ne kadarda güzel geçti.sohbet nargile falan :D sağlam kızdıralımda bi dahaki buluşmaya herkesten önce gelsin.hadi bi yuh çekelim gelmeyenlere yuuuh!:p:p:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
püü ne hallere düştük amhetim . bari biz de ikimiz bulışam da foto çektirem :)

köye gittim geldim de torosumla. bizim vana kaçırıyodu. bizde çeşmeyi açık bıraktıydık donmasın diye. :):):)

s423co9.jpg


s424yr6.jpg


bu da geldikten sona bi çarşı yapıyım dedim. yanıma geldi dıkıdık dıkıdık. kafamı bi çevirdim...:queen::queen: ahanda o ney. birtane 1hp gücünde motor :queen::queen::queen:
adettendir bi foto çekindik. tabi ben 8,7 hp'yim geçtim onu :):):)
s422ko5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
headhunter251 buluşmaya gelmedi hehe halbuki ne kadarda güzel geçti.sohbet nargile falan :D sağlam kızdıralımda bi dahaki buluşmaya herkesten önce gelsin.hadi bi yuh çekelim gelmeyenlere yuuuh!:p:p:p

ben zaten herkesten önce ordaydım ki:)18:00'da eve gitmem gerekti yoksa hepinizi ben karşılayacaktım.Benim canımı sıkan olay da bu ya zaten:pr:
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
Evet 24 saat iş, 5 saat uykudan sonra tekrar aranızdayım... :)

Muhtemelen şu anda Cüneyt abi 'de daha pireler uçuşuyodur... :mrgreen:

slm esk mt bazıları bugünde çalıştı:pr: bilgisayar teslim etti pek pire ucuramadık ya şu havalar bi düzelsede bi gazlasak ya o adrenali özledim araba gitmiyor ya:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
helal olsın sinan abi ,kar kış yine motorla geziyon,,,

musluk olayıda amma güldüm haa..düden şelalesi gibi olmuş. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst