- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
neredeyse toplantıdaki kimseyi tanımıyorumale:
sezonu açar açmaz motosikletimle ordayım inşallah![]()
Aynen hamit abi
neredeyse toplantıdaki kimseyi tanımıyorumale:
sezonu açar açmaz motosikletimle ordayım inşallah![]()
neredeyse toplantıdaki kimseyi tanımıyorumale:
sezonu açar açmaz motosikletimle ordayım inşallah![]()
neredeyse toplantıdaki kimseyi tanımıyorumale:
sezonu açar açmaz motosikletimle ordayım inşallah![]()
İnşallah abi...Bir dahaki buluşmada senide aramızda görmek ve tanışmak dileğiyle:rendeer:
gel hamit tabi yapalım bır mangal sefası senle de
iyiydi tabebu arada toplantıya gelen arkadaşlara duyurulur:GAZETEDEKİ TOPLANTI RESİMLERİMİZ HAFTAYA PAZAR 27 OCAK GÜNÜ ÇIKACAKTIR.SONHABER GAZETESİ MAGAZİN SAYFASINDA.aslında toplantıya gelmeyen arkadaşlara daha çok duyurulur biz zaten ordaydık hihi
![]()
abi yeter artık yhauw yüzümüze vurup durmar:Kahroluyorum senn bu msj.larını okudukça:mrgreen:
hadi bi yuh çekelim gelmeyenlere yuuuh!![]()
headhunter251 buluşmaya gelmedi hehe halbuki ne kadarda güzel geçti.sohbet nargile falansağlam kızdıralımda bi dahaki buluşmaya herkesten önce gelsin.hadi bi yuh çekelim gelmeyenlere yuuuh!
![]()
Evet 24 saat iş, 5 saat uykudan sonra tekrar aranızdayım...
Muhtemelen şu anda Cüneyt abi 'de daha pireler uçuşuyodur... :mrgreen:
:sunny::sunny::sunny::sunny:
slm esk mt bazıları bugünde çalıştır: bilgisayar teslim etti pek pire ucuramadık ya şu havalar bi düzelsede bi gazlasak ya o adrenali özledim araba gitmiyor ya
![]()
Eray' Alıntı:
Bin9yüz85' Alıntı: