[Eskişehir - MT]

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
volkan hacı kardan adam organizasyonu tertiplesene yaw, hatta kardan hatun bilem olur valla.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Konuyu Toplam 15 üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
viper_1, BeYfa, hdeniz, mterayes26, torento_1987, headhunter251, halidbin, AS_DOPER, umut_utu, digi_boy26, just_hmz_26, GökhanYENİCELİ

Bu kadar adamla :mrgreen: Kardan apartman bile yaparız... :p

Ya da kardan R1 :cherry:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
Konuyu Toplam 15 üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
viper_1, BeYfa, hdeniz, mterayes26, torento_1987, headhunter251, halidbin, AS_DOPER, umut_utu, digi_boy26, just_hmz_26, GökhanYENİCELİ

Bu kadar adamla :mrgreen: Kardan apartman bile yaparız... :p

kesmez kesmez hacı beni felaket gaza geldim
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
volkan ağa r1 havada oluşan sürtünmeden erir yaw.şöle activa falan yapsak hızlı gidemioya o bakımdan:p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Var dükkanda bi activa. Uğraşmaya gerek yok. Kalıp hazır. :cherry:
Dışarı koyacaz. Üstüne kar yağacak... :mrgreen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Volkan bu piyango sana vurmuş diolar lam ne dion bakem bu konuda :mrgreen:

He yaw kağıdı bulamıyom... :mrgreen:

yigitozgurkarikaturlw0.jpg
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
just_hmz_26, hdeniz, umut_utu, AS_DOPER, BeYfa, mterayes26


Sakinleşmiş buralar...Eee tabi msne kaydı herkes...Çökcek şimdi msn benim...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
fürek burda kimse kalmadı gelde senle eğleneyim nerlerdesin....::surprise::surprise

pehh sende uyumuşsundur ::puro::
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
benim msn pert oldu bile, neyse bu konuşma oldukçça işe yaradı, herkese tşk, ii geceler , eray sinir olsada dasvidanya eskişehir,
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Valla gidip siteyle ilgileneyim dedim kafa allak bullak olmuş bişi yapamadım...Yatıyorum ben ya...Herkese iyi geceler...

Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
just_hmz_26, AS_DOPER

iYİ GECELER...
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
iyi geceler. . .:cherry:





ben artık adana mt ye yazıcam malum diğerbi memleketimde orası oldu:mrgreen::mrgreen::p:cherry:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
rusya mt de ben aççam gidince,, beklerim ilk gelene şeker ikramıımızdır, çaylarda şirketten

:mrgreen::mrgreen: rusya mt :queen::queen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Rusya MT:mrgreen::mrgreen:Güzel olur ya:cat:Yok mu Ukrayna'dan tanıdık falan asıl iş orada:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Yavv olayı çok büyümüş gördümm arkadaşlar etmeyin eylemeyelimm sonuçta hepimiz hemşeriyizz hepimiz motorcuyuz illaki yarın yine yüzyüze bakacağız bu öfke bu sitemm bu didişme niye:silent:.....


banlancf9we7kb1.jpg


:queen::queen::queen::queen::cherry::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst