[Eskişehir - MT]

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
muratcım o toyota jeep in vergisini biliyomusun bende bir oto dergisinin yalancısıyım ama doğruysa tam 4500 ytl yakıtı geçtim zaten
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
selam miileet..yazık oldu bugunkü pazara.gerçeği ben bekledim birilerini ama çses seda yokçneyseki kendimce yaptım xtyle...mehmet.ayakların yerden kesilir kardeşim.sen iyisimi klr e bul bitene beni ufak tefek şeylerle uğraştırma...yazık olur yaza motorsuz kalıcan...sonra üzülürümm...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
selam miileet..yazık oldu bugunkü pazara.gerçeği ben bekledim birilerini ama çses seda yokçneyseki kendimce yaptım xtyle...mehmet.ayakların yerden kesilir kardeşim.sen iyisimi klr e bul bitene beni ufak tefek şeylerle uğraştırma...yazık olur yaza motorsuz kalıcan...sonra üzülürümm...

sen bilgisayar başında yazmayı bırakda icraata dök görelim varsa yoksa lak lak çene bi mıcırın üstünde ileri geri gittim dite hava yapıyo gir bakalım karlı araziye görelim seni şimdi bozdağda rahat 15cm kar vardır çektir video yada resim ama nerdeeee anca varsay yoksa çene:farao:

xt'yi birine hibe etde kurtul bari yazık oluyo güzelim motor altında
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Selam Eskişehir Mt...Gezdim geldim biraz...Hava soğuk hiç gezmek istemedi canım o yüzden 15 dk dolaşıp geldim...Bu arada eğer hayatınızda hiç güzelce karakalem resimi çizemedim ben diyorsanız buyurun BURAYA tıklayın ve sizde karakalem resim çizin...:cat:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
arkadaşlar aranızda bilardo bilen varsa onları bilardo masalarında geömek isteriz.bilenler varsa toplanalım bi ara:p

ilk müsabaka bugün gökhan abi ile aramda geçti.gerçi geçmedi ama...:p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
dsc00386fc7.jpg


:cyclopsan:cyclopsan Bu kim ? :p

23112007001eq5.jpg


Ya bunlar? :cherry::cherry:

05012008001su8.jpg


Buda gerçek motorcu olduğunu iddia eden sie bemol :p

--- --- ---

05012008kx1.jpg


Tanımayanlar için sol baştan :

Cüneyt abi (halidbin), Gökhan (YENİCELİ), Ömer, Faruk (Beyfa), İsmail (oldcityboy), Umut (umut_utu)

:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
iso garajda akü çekmesin diye çalıştırıp duruyosun sonra meydanı boş bulup sallaya sallaya bir hal oluyosun hem iyi okumamışsın bu pazar derken bu günden bahsedilmedi haftaya pazardan bahsedildi canımbenim mutalıplı JAPON

FOTOLAR SÜPER O kimi ewii:silent:
:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
cüneyt abim hayatta mı yaa:)Abii sana sesleniyorum:
-arada bir uğra buralara,halidbinimizi özledik yhauf:mrgreen:

volkan abii süper olmuş fotolar ellerine sağlık abi::biggrinn
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
tiplere bak ya:p
ewet haftaya pzr günü muttalipteyiz.cross yapacaz.:pismail abi yenilirse ben alıcam xtyi zuhahaha:p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Her tip ayrı bir hava vermiş fotoğrafa... :mrgreen::mrgreen:

Mesela , Gökhan; düğün sahibi gibi kasmış kendini...
Umut' da , damadın eniştesi görünümünde...
Faruk , Almanya'daki kuzen tipi ile olayı süzüyor...
Ömer 'de kız tarafı gibi durmuş... mesela gelinin dayısı :queen:
Ben futbol takımı üyesi gibi çökmüşüm hemen, konuyla alakam yok gibi. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
viper_1;910299 [[IMG' Alıntı:
http://img222.imageshack.us/img222/7008/05012008001su8.jpg[/IMG]

Buda gerçek motorcu olduğunu iddia eden sie bemol :p

--- --- ---

05012008kx1.jpg


Tanımayanlar için sol baştan :

Cüneyt abi (halidbin), Gökhan (YENİCELİ), Ömer, Faruk (Beyfa), İsmail (oldcityboy), Umut (umut_utu)

:cat:


TIRRRrrrTTT motorcular..alttakı karede gorunenler hawada 2 tane kar gorupte motoru garaja cekıp tabana kuwwet gezenler...:pr:

usttekı karedede sogukla karla yagmurla camurla sonuna kadar savasan delıkanlı bı motorcu...

SAYGILARIMLA:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Çok iyi bilmem ama oynayacak kadar biliyorum:mrgreen:Oynarız bigün

Hem buluşalım ben daha doğru düzgün çoğunuzu tanımıyorum:mrgreen:Tanışırız
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydın Eskişehir Mt Volkanım dostum fotolar süper yorumlar daha bir süper düğünsahibi hoşumagitti bidahakine damat olucam:mrgreen:
Buarada biz umut kardeşimle bilardo oynamadık umut oynadı ben seyrettim ben daha çok toplara uçmayı öğrettim birde seyircilere toptan sakınıp havadan gelen toplardan kaçmayı öğrettim:mrgreen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Offffffffff kestane harbi on numara olurdu ya...Napsak acaba...

Napsak acaba diye soracağınıza yapın bir organizasyon yaw :cherry:

3 misafirin , üçünü de biliyorum... :mrgreen::mrgreen:

misafirlerden biri kesinlikle ben değilim. evet sıkıntılı günlerde
sizi gizlice takip ettim ama sen de biliyorsun ki;
illegal yollardan yeniden aranızdayım :cherry:


bu fotoğraf bana iyi geldi açıkcası. bayram ve yılbaşı görüşmesi bana yetmemiş anlaşılan.
onca problemin içinde yüzdüğüm günlerde fark etmemişim ama sizleri özlemişim ben yaaaaa :salut:

Hamza benim canımda çıkmak istiyor ama yerler buz olduğundan arka sıkıyor biraz:)

kardeş dikkat edin kendinize, aklım siz de kalmasın anlaştık mı :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Günaydın millet. Ooo öğretmen kız da buradaymış.:mrgreen:

Yok yok merak etme sen değilsin. Ben biliyom o günkü 3 misafiri de... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst