- Katılım
- 27 Ağu 2007
- Mesajlar
- 299
muratcım o toyota jeep in vergisini biliyomusun bende bir oto dergisinin yalancısıyım ama doğruysa tam 4500 ytl yakıtı geçtim zaten
selam miileet..yazık oldu bugunkü pazara.gerçeği ben bekledim birilerini ama çses seda yokçneyseki kendimce yaptım xtyle...mehmet.ayakların yerden kesilir kardeşim.sen iyisimi klr e bul bitene beni ufak tefek şeylerle uğraştırma...yazık olur yaza motorsuz kalıcan...sonra üzülürümm...
umutum faruk jenga dahisiymişte bakma keşfedilmemiş yaw muhahahahr:
viper_1;910299 [[IMG' Alıntı:http://img222.imageshack.us/img222/7008/05012008001su8.jpg[/IMG]
Buda gerçek motorcu olduğunu iddia eden sie bemol
--- --- ---
![]()
Tanımayanlar için sol baştan :
Cüneyt abi (halidbin), Gökhan (YENİCELİ), Ömer, Faruk (Beyfa), İsmail (oldcityboy), Umut (umut_utu)
:cat:
Offffffffff kestane harbi on numara olurdu ya...Napsak acaba...
3 misafirin , üçünü de biliyorum... :mrgreen::mrgreen:
Hamza benim canımda çıkmak istiyor ama yerler buz olduğundan arka sıkıyor biraz![]()