[Eskişehir - MT]

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
@ M.K ;

işte çözüm budur. :cat: Ne kazalar oluyo. Ne ölümler oluyo. Hepsinin fotosunu videosunu gördüm.
Daha geçen günü kaza yapmış kafa grenajı parçalanmış 1000 RR 'ı kaldırıp çekiciye yükledik...
umut_utu bilir ; Gözümün önünde ; 200 ile giden motor virajda takla attı... :mrgreen:
Asıl mesele kaçmak değil , kalıp savaşmaktır. Grupta kaç kişiyi koruma sahibi yaptık. Bilinçlendirdik... :cat:
Sen de al motorunu , tak korumanı , çık yollara .....


@ torento_1987 ; mterayes26 ;

Beyler siz , hep olan birşeye tanık oldunuz. Sanal ortamda muhabbet sürekli değişir.
Cevap yazılmasa bile , mesajlar eksiksiz olarak takip edilir / okunur...:cat:
Buna kulak asmamanızı rica ediyorum. İlk toplanmaya bekiyoruz!

Fotoğraflarınız yeni sitemizde ; SOLO GEZİLER bölümünde yer alacak! :cat:
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
viper haklısın beni sabah kadar uyku tutmuyacak galiba :( malum yarın sonuçalr açıklanıyo ( ya kendi ilime yerleşebilirsem mct 250 alıcam) :) İNŞALLAH YERLEŞİRİM !
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
e volkan biz eray la pazar günü bi yerlere gitmeyi düşünüyoruz.. büyük ihtimalle kütahya olacak..... bu pazar saat 18:00 18:30 arası gar ın önündeki (adını hala bilmediğim) çay bahçesinde görüşelim. gelen arkadaşlar olursa beraber gidelim..hatta gelcek varsa haber verirse ii olur. [email protected] msn adresim..
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bugün pazar gün ki durumu konuştuk. Bende yazmaya geldiydim.

Pazar günü büyük ihtimalle Çatacık Ormanlarına gideceğiz!

Tabi sabah 09:00 gibi yola çıkacağız...

Akşam da sadece yetişebilirsek çay içmeye gelebiliriz.

Siz erken gelemez misiniz? Beraber gidelim ? ?
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
çatacık ormanı neresi lem?
haritada gideceğimiz yolları bi gösterin bakalım:)
hangi tarafa düşüyo bu ormancık?
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Oooo Faruk hayırlı olsun. Bölüm güzel. Okul güzel.

Şu anda 4 yıllık fln düşünme. Okula başla sağsalim bitir. Devamı gelir... :)
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
tmm işde mühendislik mertebesine ulaşmışş:cherry::cherry: beraber bitiririz biz onla=)

email lerime bakdım şimdi sahibindende benım popcorn a 1 tane virago 535 1tane deer152 1 tane süperligt 1 tane bmw r80rt takas teklifi gelmiş:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
hayırlı olsun faruk:)
umut ne yaptı?
başka giren olmuş muydu öss'ye

viper haklısın beni sabah kadar uyku tutmuyacak galiba :( malum yarın sonuçalr açıklanıyo ( ya kendi ilime yerleşebilirsem mct 250 alıcam) :) İNŞALLAH YERLEŞİRİM !

inşallah yerleşirsin.bnm mct 250'yi verelim sana.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
volkan bende eray da çalışıyoruz.. pazar günü dahil.. o yüzden en erken vakit biizim için saat 18:00 ... sağlık olsun diyelim... bi ara akşam gezmesine çıkarız hep beraber.. biz her akşam çıkıyoruz da...:cherry:
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
uludağ universitesi yenişehir ibrahim orhan myo gıda tek. :salut::salut: ya yattı benim motor işi anca bisiklet alabilirim:salut: motor alamadığım değilde eskişehiri nasıl bırakacağım koyuyo :cyclopsan
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
bizim iş ek kontenjanlara kaldı hamit abim.

volkan abi o takla iidi güzeldide en güzeli havalanışıydı.ama düşüşü allah kimseye yaşatmasın direk dizinin üstüne.bu arada benim ybr de satılık.volkan abi onun fotolarını alıp koyalım buralara biyerlere gittigidiyorada koyalım:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
torento, bu pazar düğünler var yoksa valla gelirdim. artık buluşmak lazım sizle ama denkgelmiyo bi türlü. kask da almalıyım artık. ehliyetde 25inde sınava gircem sonra da alırız...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
uludağ universitesi yenişehir ibrahim orhan myo gıda tek. :salut::salut: ya yattı benim motor işi anca bisiklet alabilirim:salut: motor alamadığım değilde eskişehiri nasıl bırakacağım koyuyo :cyclopsan

Oraya gidince ; Eskişehir aklına bile gelmez...:cherry:

Üniv. ortamı güzeldir. Arkadaş çevren de geniş olursa ; senden iyisi olmaz...:cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst