[Eskişehir - MT]

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
direksiyon sınavı

1.5 saat kavurucu güneşin altında bekledim ve sonunda güneş az bişey çarptı daha yeni toparladım komisyonu bekle allah bekle yaw be kardeşim bu ülkede insana eziyet zevkmi veriyor heralde yarın motorumda geliyor bu herseye su serpecek
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
toplamda 1400 kmlik kusadası seferenden sag salim dönmüş bulunmaktayız
ayrıntılar ve resimler az sonraaa
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
engin abimm az sonra demişsin hala ses seda yok.çok çektiniz galiba.zaten demiştin foto manyağı yapacam die.bekliorum bakk.uyumuom sırf fotolar için.

bu arada gökhan abiye sölediydim.gelince haber verin die.siz inegöldeyken.amaa ne çare.neyse sağ salim vardınız y o yeter...

fazla bekletme ama beni:p

engin abi msjı 02.16 da yazdım.şimdi saat 03.20.bukadar bekledim.sen yatıp uyudun galibaa.bunu hesabını sorarım valla bak.hazırlıklı ol:p

murat abi sende bi japon kokusu var galiba.burnuma ole bi koku gelio.1000lik mi ne??
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
53
Selam arkadaşlar. Gezi ile ilgili en güzel anım.
Hyosung GV 250
1. her istediğimde 150 km hıza çıkabildim.
2. maksimum 155 km/saat oldu.
3. YAKIT :)
320 km gittim 30ytl fullendi
126 km // 14ytl //
143 km // 14ytl //
295 km // 28ytl //
280 km // 24ytl //

toplam 1164 km gittim 110 ytl yakıt aldım.
110ytl/1164km =94,5 ykr/km(yani km'de 94,5ykr yaktı. :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
engin abim elinize,ayağınıza ve ve ve motorunuza sağlık çok güzel bi gezi olmuş resimler yorumlar harika:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet bi ankara maceram sona ermiş bulunmakta.ama yeni serüvenler beni beklior....

aytaç ablam dönmene çok sevindim.hoşgeldin iiki varsın..

ya bu kuş adasına gitmeyi bende istiom ama bakalım hayırlısı.duygusal nedenlerimi olgunlaştırabilirsem gelirimmm...

çok ama çok teşekkür ederim Umutcum :rendeer:

sen de hoş geldin. iyi gezmeler :bounce:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Eskişehir MT taklamakan çöllerinde ölü bulunmuş:mrgreen:Bilen varsa söylesin lütfen bu haber doğru mu?
Öylese yazık olmuş şuncaazlara.:cyclopsanÜzülürüm walla:salut:Zaten gidip geldiğimiz bi onlar vardı bi kapı daa eksildi desenize:queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
AŞAĞIDAKİ BÜTÜN YAZILAR ; ESKİ MESAJLARDAN ALINTIDIR... :cat:

mtr26copysm3do2.jpg


Duygularımızı yazdık...

evettttttttt çok ama çok güzel bir akşam daha geçirdik :flower:
önce grup grup konser alanına giderek iki eylül kampusünde toplandık.
yüksek sadakatin şarkılarına eşlik ettik.
tabi o anın tadını emrah ile kız arkadaşı ve eren ile didem çıkardılar ::friends:
biz de ben, volkan, umut, faruk takıldık :cherry:

amaaaaaa dönüşte bir şeyleri kutlamak adına passaport pizzaya gittik.

orada dört dörtlük bir sofra kuruldu. pizzalar, patates kızartmaları, kolalar falan filan ...
gelmeyenlerin canı çeksin diye yazıyorum :cherry:
ayrıca buradan aktif olan arkadaşları saymak isterdim
ama gelmeyenler kıskanmasınlar diye saymıyorum :p
pizzadan çıkınca grubumuzun bir kısmı evlere dağıldı
bir kısmı limona gitti. her şeyiyle çok güzel bir akşamdı :cat:
herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar :rendeer:
arkadaşım özgeye kardeşi özgüre veeeeeee
bu akşam benim çok fazla nazımı çeken gökhana teşekkür ederim :rendeer:
evet eren haklısın herkese ama herkese iyi sürüşler :cat:

vatana millete hayırlı olsun
98 senesinden beri trafikte aktif olarak araç kullanmaktayım ve bir tek cezam yok.
3 aydır trafikte aktif olarak motosiklet kullanmaktayım ve bu gece bi polis arkadas sagolsun( ^'+!^+(%+)%+)/%^=)_/)::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:
52 ytl geçirdi.

Fikirlerimizi paylaştık...

Kaskı önce ıslak bezle sil. Daha sonra da kuru besle iyice kurula. Vizörü de aynı şekilde temizle... :wiinkk:

Temizleme bezlerinin pamuk, yün, kıl vs bırakmayacak şekilde olması sinir ve psikoloji açısından faydalı olur... :p

Herhangi bir kimyasal malzeme kullanma... :cat:

Fazlasıyla geyik yaptık...

Bu arada Transfer olan arkadaşlara yeni takımlarında başarılar diliyorum... :mrgreen::queen::queen:



Artık E.P.K. forması ile pistlere çıkacaklar... :queen::queen:

:wiinkk::wiinkk: Önemli değil.

Ayrıca Umut'un motorundaki sorun için de seferber olduğumuz için herkese teşekkür ediyorum. :cat: Takım ruhu budur... :cat:

Lem benim 250 liğe bi granej , bi egsoz , bir de umut gibi bir sürücü...:queen:

Bence aynı video'yu da biz çekeriz h.polatkan'da...:queen::queen:

Bütün faaliyetlere katıldık...

Anadolu Üniversitesi Uçurtma Şenliği
Tarih:27 mayıs 2007 pazar
Yer: Anadolu Üniv. İkieylül kampüsü..
Saat : sabah saatlerı yaklasık 10:00 :)


ben kesın gıdıyom ucurtma ucurmaya:) baska gelmek ısteyen olursa foruma yazması yeterlı :D bulusma saatını buradan ogrenebılırsınız..

Arkadaşlar Üniversite Şenlikleri Kapsamında Konser Tarihleri:

12 Mayıs 2007 - 20:30-22:30
Anadolu Üniv. 2 Eylül Kampüsü:
Yüksek Sadakat Konseri
14 Mayıs 2007 - 20:00
Osmangazi Üniversitesi - Yer: Spor Salonu
YONCA LODİ
15 Mayıs 2007 - 20:00
Osmangazi Üniversitesi - Merkez Yemekhane Önü
GECE YOLCULARI
16 Mayıs 2007 - 20:00
Osmangazi Üniversitesi - Merkez Yemekhane Önü
YAŞAR
16 Mayıs 2007 - 21:00
Anadolu Üniv. 2 Eylül Kampüsü
mor ve ötesi

Güzel etkinlikler olacağa benziyor. Birlikte planlar yapabiliriz.

Bazen hayallerimiz oldu...

umut sayesinde cıbır250yi de gördüm dün gece ama
arkadaşlar ben cbr 125 e acayip takmış durumdayım :pr:
rüyamda grdüm bu gece ya :pale:
biliyorum böyle sayıkladığım için benimle dalga geçiyorsunuz ama durum
bu neyse artık işe başlayınca falan nasip. tabi başlayabilirsem :p
9 ayda motosiklet mi değiştirilirmiş canım aaaa :cherry:
hem oğluma ihanet etmek istemiyorum ::yanliss:

Hedeflerimiz vardı...

Aytaç , hani projelerimiz vardı.
- Hani bu motorcuları hayvanları koruma derneğine üye yapacaktık.
- Hani fidan dikecektik.
- Hani huzurevi.
- Hani çocuk esirgeme... :queen:
Devam edeyim mi...:bounce:

Artık sezondayız ; organizasyon, piknik, konser, gezi aldı başını gidiyor...

Tüm MT26 üyelerinin katılacağı bir organizasyona ne dersiniz?

Düşüncem şu : katılım sayısına göre şehirden uzak bir tesiste kişi başı sabit ücretle > alabalık, ızgara, köfte vs < ayarlanır.

Gidiş güneş batmadan olur. Toplu fotoğraf vs. akşamüstü yemek yenilir. Yine akşam saatlerinde pek geç kalınmadan gelinir...


Dostlarımızı memnun ettik...

Selam, konser güzeldi. Gece 02:30 da eve ancak girebildik. Sabah 7:30 da kalkıp mesaiye başlayınca haliyle dökülüyor insan...:pale:
Çıkışta iyiki trafik sıkışıkmış. Birbirimizin yüzünü biraz daha gördük istemeden de olsa.:cherry:
Çevre yoluna çıkınca ne olduğunu anlayamadım. Herkes dağıldı gitti. Volkan kardeşim bi açıklama getirecektir diye bekliyorum.
Bu arada bizden yakın ilgilerini esirgemeyen başta Volkan olmak üzere, Emrah,Süleyman, Aytaç, Umut,Faruk, Emre kardeşlerime teşekkürü borç bilirim...:rendeer:
Yine,yeni,yeniden görüşmek üzre....


Yeni dostlar edindik...

Bilecik'ten merhaba :)
Eskişehir MT gezi yok mu bu hafta sonu?
tanışalım istiyorum.

SAYGILAR...

Bizlere neşeli saatler yaşatan ve grubumuzda aktif olan arkadaşlara Teşekkür Ediyorum! :cat:

lde_yryen_deve.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Viper helal be hoca, sanatçı dokunuşu derim ben bu son mesaja, fon müziği ve seslendirme eksik bi tek. MT forever.
Eskişehir MT'ye selamlar. Viper hocaya özellikle
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
arkadaşlar bugün yada yarın için bi program olursa bana bi alo diyiverin abi, çay içmeye geyik yapmaya, yol yapmaya her şeye gelirim.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Viper helal be hoca, sanatçı dokunuşu derim ben bu son mesaja, fon müziği ve seslendirme eksik bi tek. MT forever.
Eskişehir MT'ye selamlar. Viper hocaya özellikle

Saolasın rEnE ; Selamlar , Saygılar bizden... :cat:

---

Hamit, abi telefonu açamadım.. Tahmin et nerdeydim... :mrgreen:
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
selam eğer üni. için eskişehire yarleşebilirsem babam söz verdi motor alıcak (ben hala karar veremedim)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst