- Katılım
- 7 Ocak 2006
- Mesajlar
- 249
:cherry::cherry: Walla çoğu kişi sağ olduğumdan şüphelenmeye başladı... :mrgreen:
--- --- --- --- --- ---
Arkadaşlar; çoğunluğun isteği üzerine buluşmayı Pazar günü'ne aldık!
Pazar günü saat 14:00 olarak düşünüyoruz!
Toplanma yeri de H.Polatkan Migros....
Liste:
*viper_1
*halidbin
*umut_utu
*oldcityboy
*slayer2694
*forester
*sen?
:mrgreen:
selam izin varmı bizde katılabilirmiyiz?
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
viper_1, Bin9yüz85, umut_utu, gripi, _Si_BeMoL_
selam izin varmı bizde katılabilirmiyiz?
Tabikii herkeze açık bi toplantı.....
Motosiklet dostu herkes katılım sağlayabilir... :cat:
Eski yeni herkes orada olsun, 2 dk. selam verip kaçacağım ama göreyim sizleri :rendeer:
Cüneyt abi fotoğraflarda süper gözüküyorsunuz...
Beni artçı mı alacaksın, yoksa ben mi yanlış anladım :cherry:
Keşke msnde de biraz kibar olsan. Önce bir selam yaz bari.
Evet arkadaşlar Süleymanın msn de verdiği selam girişimi :
Süleyman :
len
Aytaç :
ne len
Süleyman :
:queen:
:mrgreen: :mrgreen: Ben bi kirli çamaşırları dökersemmm bidaha toplayamazsınn hepsi evraklı duruyoo![]()
serdar kardeşim şu 301 harbiden sıkı makina özellikle teker yaparken:cat:allah tekerini düz bastırsın:cherry:Ben Hayret Ediyom Hayretlede Izliyon Her Makina Resmi Gören Vay Süper Oluyo
Kahretsin Bendede Kötü Bi 301 Var Resmini Atçam Atamımıyom Bilgim Yetmiyomu Yanlız Benim 301 Mz Mi Denemek Istiyim Kaç Yapıyo Diye Geçen Ww Polo Arabalı Arkadaşımla Menim Mavişşi Denedim Sonra Arkamdan Zor Geldi Abi şu Penseni Alda Km Telini Bağia Dedi.
durmuş senin balatalar pazartesi akşama doğru gelir:cat:sen salı günü gelirsen garanti olur montajı yaparız kendine iyi bak:cat:iyi akşamlar eskişehir mt
ekleyin listeye benide
burası neresi ogünün içinde ben hiç gitmedim bilmiyorum
migrosun önünde olurum ben görüşürüz
önder kardeşimizede hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum
byeeeeeeeeeeee
durmuş senin balatalar pazartesi akşama doğru gelirsen salı günü gelirsen garanti olur montajı yaparız kendine iyi bak
saat 14 de yetişebilirsem gelicem işllh bende.