[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Arkadaşlar yaz geldi sayılır hawalar nazar değmesin tam bizlik bi akşam YAZA MERHABA gezisi yapalım gün ve saati herkeze uyacak şekilde olsun benim ve erayın fikri pazar akşamı uyanların veya uymayanların yorumlarını we önerilerini bekliyoruz..!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmetcim öyle zor olur ya, test edip onaylaman güzel ama tüp ile dolap arasında epey fark var :p

Bugün babamlar da araştıracaklar ama bildiğiniz tanıdığınız nakliye firması varsa eğer;
ya da böyle eşya taşınabilecek aracı olan varsa en kısa zamanda bilgi verirseniz sevinirim
::thanks:

GÜNCEL :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
forester im:psende gelion dimi.yol yapalım artıkın.ne zmn gidecen sen askere.bedrun ımızıda kandıralım oda gelsin:D:D

nereye gidilecek ne kadar km yapılacak?
gökhan(bedrun) kardeşim gelir mi bilmem ama ben en kısa zamanda Ankara'da kendisini ziyeret etmk amacındayım.


bu arada önder yeni farkettim kardeş evleniyormussun. hayırlı olsun.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Sağol teşekkür ederim.tanışırız inşallah bi gün:rendeer:. her ne kadar sezonluk motorcuda olsam yok öyle hemen evlenicez diye motoru satmak:queen:.Daha ben tadına varamadımki motorun.sizin 6 ayda yaptığınız yolu ben 3 senede yapamadım. siz 7000 i devirdiniz galiba Erayla. Yada yaklaştınız.:bounce: daha nice kilometreler beni bekliyor inşallah.

abi bizim eray'la beraber gezdiğimiz bi 2000 ya da 2500 km olmuştur. o benden önce başladı gezmeye. bi de ersin'imiz var biliyosan torento1987. onun da plakası TF denkgeldiği için üçümüz takılıyoduk yakın mesafe 45-50 km yerlere. :) abi mayıs ya da hazirran da almak üzere şimdiden bakıyorum motor. acaip gazlıyım bu aralar zaten satılık dersen valla yakanı bırakmam abi :)

:cherry::cherry: Walla çoğu kişi sağ olduğumdan şüphelenmeye başladı... :mrgreen:

--- --- --- --- --- ---

Arkadaşlar; çoğunluğun isteği üzerine buluşmayı Pazar günü'ne aldık!

Pazar günü saat 14:00 olarak düşünüyoruz!

Toplanma yeri de H.Polatkan Migros....

Liste:

*viper_1
*halidbin
*umut_utu
*oldcityboy
*slayer2694
*forester
*sen?

:mrgreen:

farketmezdi bana da :) beni niye yazmadın lenn volkan ? evet ben :queen: :pr::pr::p:p:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
selam mt..bugun cok güzel bir yol maceramız oldu
cüneyt abi fatih abi umut ve ben..2 adet racıng motor(954 rr ve zx12)harika yolculuk yaptık...cünet abi motor harika oluş saat gibi allah kazasız arızasız binişler nasip etsin..954 ün rodaj dönemi olduğundan limitleri hakkında bilgi veremicem ama zx12 dehşet verici bir alet...fatihabi kol ve karın kaslarımı çalıştırdı sağolsun..montumun dikişleri sökülücek sandım..o ne yaa...nasipse ilerde bende bir racıng düşünüyorum..tamamen maddiyata dayalı...herkese saygılar..

lemm önder evleniyon mu la..hayırlı uğurlu olsun....
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi akşamlar eskişehir mt

ekleyin listeye benide

burası neresi ogünün içinde ben hiç gitmedim bilmiyorum

migrosun önünde olurum ben görüşürüz

önder kardeşimizede hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum

byeeeeeeeeeeee
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gökhan(bedrun) kardeşim gelir mi bilmem ama ben en kısa zamanda Ankara'da kendisini ziyeret etmk amacındayım.

Gökhan Ankarada mı :cyclopsan Eeee Gökhanı ziyarete gelmişken bana da seslenirsiniz herhalde dimi majestem :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
ii geceler MT çok güzel bi gündü.herkese teşekkür ederim.kafede fazla kalamadık kusura bakmayın çarşıda da arkadaşlar bekliyodu.yollarda bi kaç tatsız olay yaşadık yine yaya ve faça şahin vakası.ama ben alıştım artık bunlara.hamzanın da ağzı kulaklarına vardı sanırsam :p tekrar iyi geceler allah gazımıza zeval getirmesin.cüneyt abi motorun 10 numara olmuş.allah kazasız belasız binmek nasip etsin.
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
iyi geceler herkese ismail ve burak teşekkür ederim iyi dilekleriniz için şükür tam istedigim gibi oldu.ALLAH hepimize kazasız binmeyi nasip etsin bugün 200 km yaptım ve özlemissim gazlamayı burak senin motorda 10 numara oldu aman dikkat bu motorlarda fazla tolerans yok
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
ii geceler MT çok güzel bi gündü.herkese teşekkür ederim.kafede fazla kalamadık kusura bakmayın çarşıda da arkadaşlar bekliyodu.yollarda bi kaç tatsız olay yaşadık yine yaya ve faça şahin vakası.ama ben alıştım artık bunlara.hamzanın da ağzı kulaklarına vardı sanırsam :p tekrar iyi geceler allah gazımıza zeval getirmesin.cüneyt abi motorun 10 numara olmuş.allah kazasız belasız binmek nasip etsin.

Evet ya harika bir gündü :cherry: Ya nasıl ağzım kulaklarıma varmasın valla özlemişim rüzgarı hele bir de 600rr da rüzgar bi başka vuruyor insana :queen: Ya Burak tekrar tekrar çok ama çok teşekkür ederim harika keyif verici bir gündü benim için :rendeer::rendeer::rendeer: Baksanıza resme ya :cherry: Ne kadar mutlu olmuşum yüzümden belli :queen::queen:
cryzyong506kb2.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah bozmasın ne diyelim :cherry:

Halit abicim hayırlı olsun, Allah tekerini düz döndürsün :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oldukça iyi, kapının önünde bıraktığım gibi duruyor maşallah :cherry:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
43
Ben Hayret Ediyom Hayretlede Izliyon Her Makina Resmi Gören Vay Süper Oluyo

Kahretsin Bendede Kötü Bi 301 Var Resmini Atçam Atamımıyom Bilgim Yetmiyomu Yanlız Benim 301 Mz Mi Denemek Istiyim Kaç Yapıyo Diye Geçen Ww Polo Arabalı Arkadaşımla Menim Mavişşi Denedim Sonra Arkamdan Zor Geldi Abi şu Penseni Alda Km Telini Bağia Dedi.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta ben alıyım seyhanıda bı kapısırız:)
bakalım kac yapıyo o zaman senın mz:D
burak bugun senı gorur gıbı oldum takıldım arkanıza yanında kırmızı bı ruıser vardı galıba?
adalarda durdunuz sen oldugundan emın olamadım seslenmedım bende..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
iyi akşamlar eskişehir mt

ekleyin listeye benide

burası neresi ogünün içinde ben hiç gitmedim bilmiyorum

migrosun önünde olurum ben görüşürüz

önder kardeşimizede hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum

byeeeeeeeeeeee


durmuş özledim seni hee :)

bi ben göremedim cüneyt abinin RR'ı :)

yarın 14de migorsun önünde olcam:cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
usta ben alıyım seyhanıda bı kapısırız:)
bakalım kac yapıyo o zaman senın mz:D
burak bugun senı gorur gıbı oldum takıldım arkanıza yanında kırmızı bı ruıser vardı galıba?
adalarda durdunuz sen oldugundan emın olamadım seslenmedım bende..

Evet seni fark ettik baktın bize doğru bi duracak gibi oldun ama gittin hatta arkandan o Eren değil miydi falan dedik...Kırmızı motor Eray'ındı...:wiinkk: Senin mesai baya uzun sürüyor sanırım :pale:

*Bu arada yarınki buluşma kaça kadar sürecek yani kaçta dağılcaksınız ben akşam 5 civarı kurstan çıkıcamda...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
durmuş özledim seni hee :)

bi mukabele kardeşim bende seni özledim ersini bi yolcu ettik gidiş o gidiş dağılış o dağılış
gecen gün mesaj cekmiş ersin bana az cok rusca biliyoz ya o da yazmış rusca çabuk sökmüş bizim oğlan ruscayı :p en sonunda galiba ' kakdela eu privet ' yazmış tanıdıklara selam diyor herhalde:queen::queen::queen:

gel tabii ya saat 2 de oralarda olurum ben görüşürz

diğer arkadaşlarlada tanışmak görüşmek dileği ile...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
just_hmz_26, umut_utu

Umut hayırdır hacım uyku mu tutmadı ya :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst