Bugün babamlar da araştıracaklar ama bildiğiniz tanıdığınız nakliye firması varsa eğer;
ya da böyle eşya taşınabilecek aracı olan varsa en kısa zamanda bilgi verirseniz sevinirim ::thanks:
forester imsende gelion dimi.yol yapalım artıkın.ne zmn gidecen sen askere.bedrun ımızıda kandıralım oda gelsin
![]()
Sağol teşekkür ederim.tanışırız inşallah bi gün:rendeer:. her ne kadar sezonluk motorcuda olsam yok öyle hemen evlenicez diye motoru satmak:queen:.Daha ben tadına varamadımki motorun.sizin 6 ayda yaptığınız yolu ben 3 senede yapamadım. siz 7000 i devirdiniz galiba Erayla. Yada yaklaştınız.:bounce: daha nice kilometreler beni bekliyor inşallah.
:cherry::cherry: Walla çoğu kişi sağ olduğumdan şüphelenmeye başladı... :mrgreen:
--- --- --- --- --- ---
Arkadaşlar; çoğunluğun isteği üzerine buluşmayı Pazar günü'ne aldık!
Pazar günü saat 14:00 olarak düşünüyoruz!
Toplanma yeri de H.Polatkan Migros....
Liste:
*viper_1
*halidbin
*umut_utu
*oldcityboy
*slayer2694
*forester
*sen?
:mrgreen:
gökhan(bedrun) kardeşim gelir mi bilmem ama ben en kısa zamanda Ankara'da kendisini ziyeret etmk amacındayım.
ii geceler MT çok güzel bi gündü.herkese teşekkür ederim.kafede fazla kalamadık kusura bakmayın çarşıda da arkadaşlar bekliyodu.yollarda bi kaç tatsız olay yaşadık yine yaya ve faça şahin vakası.ama ben alıştım artık bunlara.hamzanın da ağzı kulaklarına vardı sanırsamtekrar iyi geceler allah gazımıza zeval getirmesin.cüneyt abi motorun 10 numara olmuş.allah kazasız belasız binmek nasip etsin.
iyi akşamlar eskişehir mt
ekleyin listeye benide
burası neresi ogünün içinde ben hiç gitmedim bilmiyorum
migrosun önünde olurum ben görüşürüz
önder kardeşimizede hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum
byeeeeeeeeeeee
usta ben alıyım seyhanıda bı kapısırız
bakalım kac yapıyo o zaman senın mz
burak bugun senı gorur gıbı oldum takıldım arkanıza yanında kırmızı bı ruıser vardı galıba?
adalarda durdunuz sen oldugundan emın olamadım seslenmedım bende..
durmuş özledim seni hee![]()