- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
haftasonu olmasından ziyade gündüz olması önemli bence. gündüz gözüyle görmek iyidir herzaman. tabi buda haftasonu olur haliyle.
tabi bizimki bi öneri bi tercih sadece.
bu gece çözüme kavuşur bu konu ancak sanırım. çünkü gördüğüm kadarıyla gece daha aktif bizim MT :queen:
valla aga gündüz alayımız çalışıyoruz
önder abi hayırlı olsun sana söz abi sen davetiyeyi kopyala buraya gelecem