[Eskişehir - MT]

Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
bi ben göremedim cüneyt abinin RR'ı :)





işte fotograf dün 200 km gezdik umut ben fatih usta ve ismail motor saat gibi oldu dün denemek için bozüyük kümbet eskişehir yaptık burdan fatih ustaya çok teşekkür ederim sayesinde motor canavar gibi oldu
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı masallahh.tü tü tü tü tü...nazar degmesın..:)
hamza walla tanımadım ben erayı o zaman gece :) baska kırmızı 600RR yok heralde dımı?bı daha gorunce dururum artık :)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
bi kaç fotoda benden:p






bugünde emeği geçen fatih abime ve cüneyt abime teşekkür ederim.fatih ustayada zx12sini kullanmama izin verdiği için ayrı olarak teşekkür ederim.sanırım makinaları büyütmek lazım.100 100 nereye gidecenn....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cherry::cherry: Walla çoğu kişi sağ olduğumdan şüphelenmeye başladı... :mrgreen:

--- --- --- --- --- ---

Arkadaşlar; çoğunluğun isteği üzerine buluşmayı Pazar günü'ne aldık!

Pazar günü saat 14:00 olarak düşünüyoruz!

Toplanma yeri de H.Polatkan Migros....

Liste:

*viper_1
*halidbin
*umut_utu
*oldcityboy
*slayer2694
*forester
*sen?

:mrgreen:

selam izin varmı bizde katılabilirmiyiz?
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
viper_1, Bin9yüz85, umut_utu, gripi, _Si_BeMoL_

Bugün saat 14:00, H.Polatkan Migros... :cat:

Motosiklet dostu herkes katılım sağlayabilir... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam izin varmı bizde katılabilirmiyiz?

Eski yeni herkes orada olsun, 2 dk. selam verip kaçacağım ama göreyim sizleri :rendeer:

Cüneyt abi fotoğraflarda süper gözüküyorsunuz...
Beni artçı mı alacaksın, yoksa ben mi yanlış anladım :cherry:

Tabikii herkeze açık bi toplantı.....

Keşke msnde de biraz kibar olsan. Önce bir selam yaz bari.
Evet arkadaşlar Süleymanın msn de verdiği selam girişimi :

Süleyman :
len
Aytaç :
ne len :D
Süleyman :
:D

:queen:

Motosiklet dostu herkes katılım sağlayabilir... :cat:

Günün mesajı :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Eski yeni herkes orada olsun, 2 dk. selam verip kaçacağım ama göreyim sizleri :rendeer:

Cüneyt abi fotoğraflarda süper gözüküyorsunuz...
Beni artçı mı alacaksın, yoksa ben mi yanlış anladım :cherry:



Keşke msnde de biraz kibar olsan. Önce bir selam yaz bari.
Evet arkadaşlar Süleymanın msn de verdiği selam girişimi :

Süleyman :
len
Aytaç :
ne len :D
Süleyman :
:D

:queen:


:mrgreen: :mrgreen: Ben bi kirli çamaşırları dökersemmm bidaha toplayamazsınn hepsi evraklı duruyoo ;)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: :mrgreen: Ben bi kirli çamaşırları dökersemmm bidaha toplayamazsınn hepsi evraklı duruyoo ;)

Korkacak bir şeyim yok Allahıma pin şükür :mrgreen:

Sadece eskide kaldığı için açmayalım o defteri :bounce:

Hem sen deşmesene eskileri ya ağlarım bak :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Demek öyle, kısa ve öz smile gönderdin, peki hatırlatrırım ben sana bu sarı kafaları :cherry:
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
79
301 mz

Ben Hayret Ediyom Hayretlede Izliyon Her Makina Resmi Gören Vay Süper Oluyo

Kahretsin Bendede Kötü Bi 301 Var Resmini Atçam Atamımıyom Bilgim Yetmiyomu Yanlız Benim 301 Mz Mi Denemek Istiyim Kaç Yapıyo Diye Geçen Ww Polo Arabalı Arkadaşımla Menim Mavişşi Denedim Sonra Arkamdan Zor Geldi Abi şu Penseni Alda Km Telini Bağia Dedi.
serdar kardeşim şu 301 harbiden sıkı makina özellikle teker yaparken:cat:allah tekerini düz bastırsın:cherry:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
09032008489is2ro2.jpg



Likit petrol gazına yine zamm gelmiş yahuu :pale::pr:
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
79
as doper

iyi akşamlar eskişehir mt

ekleyin listeye benide

burası neresi ogünün içinde ben hiç gitmedim bilmiyorum

migrosun önünde olurum ben görüşürüz

önder kardeşimizede hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum

byeeeeeeeeeeee
durmuş senin balatalar pazartesi akşama doğru gelir:cat:sen salı günü gelirsen garanti olur montajı yaparız kendine iyi bak:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
durmuş senin balatalar pazartesi akşama doğru gelirsen salı günü gelirsen garanti olur montajı yaparız kendine iyi bak

tamam salim abi teşekkür ettim saol bu kadar çabuk olması şaşırttı beni ben bi haftayı gecer diyodum tekrar saolasın salı sabahı gelirim görüşrüz
bu gün vaktin olursa uğra 2 dakka hasan polatkana görüşelim kolaygelsin sana byeee
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
slm millet ayranda içmedik ama ayrı düştük uzun zamandır :)

cüneyt abi motor 10 numara gercekten cok hoşuma gitti kazasız belasız abim..

saat 14 de yetişebilirsem gelicem işllh bende.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat 14 de yetişebilirsem gelicem işllh bende.

Gel gel görüşelim ayak üstü, hakikaten ayrı düştük, bir ara nasıl da başını ağrıtırdım ama :cherry:

Bu arada limuzini çıkarmaya üşeniyorum, Volkana rica ettim, beni artçı almayı kabul etti sağolsun :rendeer:

Ama itiraf ediyorum; Migrosla bizim evin arası 200 metre. Ben bisikletle geleyim bari, o da 2 teker sonuçta :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Dün iyi denk geldiniz 954 canavar gibi maşallah allah kaza bela vermesin ismail dayininda binsin xt 600'e lafa geldimi race binmem diyor race motorda artçı koltuğundan inmiyor ahh ismail ahh nolcak böyle senin halin umut'un durumu senden beter race diye diye hasta oldu garibim :mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
s.a millet nabersiniz nerlerdesiniz?ben mal gibi oldum ya 13 gündür mesaideyim :pr: bana ulaşabilecek birileri nerede olduğunuzu söylerse saat 19.30-20.00 gibi gelebilirim yanınıza.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
süper bi gün geçirdik gene fotoğraflar yoldadır umarım.Tanışamadığım üyeler vardı onlarla da tanıştık bugünkü toplanma vesilesiyle.Herkese çok çok teşekkür ederim emeği geçen herkese gelen gelmeyen herkesin hayatımdaki yeri inanın bambaşka.İyi ki varsın ESKİŞEHİR MT:rendeer:

Cüneyt abi sana da ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.Makinan çok güzel abi Allah kazadan beladan esirgesin ve sorunsuz binmek nasip etsin abicim:cat:Nasipse 2-3 sene içinde birde benim motor için toplanırız böyle...

Herkese iyi akşamlar dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst