Eskişehir ; Çatacık Ormanları ve Asar Tepe

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selamlar.

Başlığı görünce "Prometheus" ve diğer arkadaşlar hatırlayacaktır.:wiinkk: Eskişehir'de kamp organizasyonu için düşündüğümüz yerlerden biriydi "Çatacık Mevkii" Tabi benim oraya daha önceden (çok eski bir tarihte) gitmem ve şimdi orada ne olup bittiğini bilmeyişimden dolayı bu organizsyonu erteledik ya da iptal ettik diyebiliriz...

Sitemiz üyelerinden "readymehmet" ve "zonex2" ile haberleşip 19 Ağustos gününü bu mevkii de gezi ve keşif için kararlaştırdık!

Gideceğimiz mevkii de ; yaşlı Çatacık Ormanları , Geyik Üretim Çiftliği ; 1700 mt de Orman Gözetleme Kulesi bulunmaktaydı. Tabi eksiksiz hepsini ziyaret ettik...:wiinkk:

İlk molayı Alpu'da verdik. Karpuz ve erzak aldık. Yukarıda açlığımızı gidermek için... :cat:
19082007340ty4.jpg


Yolun bir kısmında yeni mıcır dökülmesi nedeniyle motoru zapdetmek için oldukça terledim... :cyclopsan:cyclopsan

19082007413wn1.jpg


Acaba hangi yol? :silent: :mrgreen::queen:

19082007345tm4.jpg


Buradaki muhabbeti ben de anlamadım... :p

19082007357so9.jpg


İşte geyikler... :queen:

19082007359yx8.jpg


Bizim tayfa geyik muhabbetinde... Hayvanları besliyor...:p

19082007364xz1.jpg


Muhabbet Forever :bounce:

19082007366nh7.jpg


İşte Off-Road Takımı üyelerimiz... Ama bu sefer tek motor , tek yürek... :p:p

19082007342yo2.jpg


Çatacıktan sonra Asar Tepe'ye çıktık.

19082007388yo3.jpg


Tarihi kule ve yeni kule...

19082007406bv4.jpg


19082007407kb3.jpg


Kulede görevli ; Ormancı amca ve teyze (yaşlı çift) ; Çay ikram ettiler... Kendilerine çok teşekkür ediyoruz.

Asar Tepe ; arkamız Alpu , Bozan Mevkii..

19082007392ug0.jpg


viper_2 , muhteşem artçım. Yol arkadaşım , kardeşim...:rendeer:

19082007400wx7.jpg


Bu da ben... :cherry: Saygılarımla....

19082007397ki8.jpg


Bu arada yollar tam Enduro yolu. Buraya gelecek misafirlerimize bu yolları gezdirmeden bırakmam... :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yaww şu kros kaskları çok hoşuma gidiyo, cygnusla taksam gülerler mi.. :mrgreen: :mrgreen:
Teşekkürler Volkan.. :)
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
fotolar güzel çıkmıs, mutlu oldum,

bazi arkadasların ORMANA SOKACAK MOTORu olmadığı için bize katılamadılar
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
fotolar güzel çıkmıs, mutlu oldum,

bazi arkadasların ORMANA SOKACAK MOTORu olmadığı için bize katılamadılar


ne var len yalan mı bizimkisi asfalt motoru:queen:

ankaradan bi misafirim geldi bugun sabah kahvaltı+akşam yemeği hep beraberdik o yüsden gelemedim..
ama güzel yerlermiş gerçektende:):)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sevgili hemşerilerimin gezi fotolarını zevkle izledim.Ben de birdefa çocukluğumda gittiydim oralara.Yeniden görmek çok iyi geldi.Elinize emeğinize sağlik.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
10
23 yıl eskişehir'de yaşadım ama bi türlü gitmek nasip olmadı şu çatacık ormanlarına.. umarım bi gün sizinle takılır gelirim.. güzel bi gezi olmuş..
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
la, zonex ::144:: sen niye kızıyorsun, cbf 250 kross motosikletiyse benim sucum ne ? sen git TUNCAYA anlat derdini. ben iki haftadır hurşlara baktıracam hala sıra gelmedi ama merak etme kardeşim bir ay sonra TIRT MOTORCULAR garaja girer işte o zaman rahat rahat hem bakımnımızı istedigimiz gibi yaparız hemde gereksiz polemiklerle girmeyiz :cat:

tüm motosiklet kullanıcılarınına saygılar::friends:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst