- Katılım
- 27 Ağu 2010
- Mesajlar
- 482
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar şu sıralar arka lastik bakıyorum motoruma 0 veya 2 el temiz baktım.fakat 0 olanın bile tarihleri hep eski.eski lastik bence sertleşmiştir ve pek iyi olacagını sanmıyorum.sizleri fikrini alabilirmiyim