- Katılım
- 27 Tem 2009
- Mesajlar
- 183
- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar herkese...
Ben Hakan... A2 ehliyetimi aldım ve motor almaya hazırım
Uzun süreli aktif araba tecrübeme dayanarak vitesli bir motordan başlamak istiyorum fakat her yeni motor sever gibi aklımda sorular var. Mesela motor alırken eski model bir motor mu almalıyım yoksa 4-5 yaşını aşmamış bir motor mu?
4000TL gibi bir parayla 90 model bir motor almak istiyorum(marka model ayrımı yapmıyorum) . Herneyse Benim sormak istediğim 90 model bir motor almak mantıklı mı?? Çin malı motor almak gibi bir niyetim yok alıp 2 gün sonra elimde kalmasını izleyemem daha da önemlisi kendimi tehlikeye atmak istemem. 90 model japonlar için ilerleyen zamanlarda çıkacak problemleriyle uğraşmaya değer mi? veya uğraşılabilr mi? yoksa 2004 üstü motorlardan birinimi alsam hyosung gt250, CBF 150 vs vs gibi...
Ankarada oturuyorum ve Motosikleti hız için değil haftasonu gezileri için istiyorum. Boy 1.79 kilo65 yaş 25 ( izdivaç programına bilgi veriyo gibi hissettim biran
)
cevaplarınızı bekliyorum
Ben Hakan... A2 ehliyetimi aldım ve motor almaya hazırım
4000TL gibi bir parayla 90 model bir motor almak istiyorum(marka model ayrımı yapmıyorum) . Herneyse Benim sormak istediğim 90 model bir motor almak mantıklı mı?? Çin malı motor almak gibi bir niyetim yok alıp 2 gün sonra elimde kalmasını izleyemem daha da önemlisi kendimi tehlikeye atmak istemem. 90 model japonlar için ilerleyen zamanlarda çıkacak problemleriyle uğraşmaya değer mi? veya uğraşılabilr mi? yoksa 2004 üstü motorlardan birinimi alsam hyosung gt250, CBF 150 vs vs gibi...
Ankarada oturuyorum ve Motosikleti hız için değil haftasonu gezileri için istiyorum. Boy 1.79 kilo65 yaş 25 ( izdivaç programına bilgi veriyo gibi hissettim biran
cevaplarınızı bekliyorum