Eski model mi, Yeni model motosiklet mi?

Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
183
İyi akşamlar herkese...
Ben Hakan... A2 ehliyetimi aldım ve motor almaya hazırım:) Uzun süreli aktif araba tecrübeme dayanarak vitesli bir motordan başlamak istiyorum fakat her yeni motor sever gibi aklımda sorular var. Mesela motor alırken eski model bir motor mu almalıyım yoksa 4-5 yaşını aşmamış bir motor mu?
4000TL gibi bir parayla 90 model bir motor almak istiyorum(marka model ayrımı yapmıyorum) . Herneyse Benim sormak istediğim 90 model bir motor almak mantıklı mı?? Çin malı motor almak gibi bir niyetim yok alıp 2 gün sonra elimde kalmasını izleyemem daha da önemlisi kendimi tehlikeye atmak istemem. 90 model japonlar için ilerleyen zamanlarda çıkacak problemleriyle uğraşmaya değer mi? veya uğraşılabilr mi? yoksa 2004 üstü motorlardan birinimi alsam hyosung gt250, CBF 150 vs vs gibi...

Ankarada oturuyorum ve Motosikleti hız için değil haftasonu gezileri için istiyorum. Boy 1.79 kilo65 yaş 25 ( izdivaç programına bilgi veriyo gibi hissettim biran :p)

cevaplarınızı bekliyorum
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
90 model bir motosiklet zamanının en iyi motosikleti olsa bile artık 21 yaşında demektir... Kimbilir kaç km.de motor... Ayrıca eski motosikletin parçalarını bulmakta ve satarken elinden çıkarmakta zorlanacaksın...

Dediğin gibi 2004 üstü motorların genel olarak parçalarını da bulursun temizini de bulursun, saydığın alternatifler güzel motosikletler... Tarzın belli ise daha bir çok yeni motosiklet tavsiye edilebilir ama 90 model tavsiye edecek olur mu? Sanmam...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle acemilik nedeniyle uygulayacağın mukavemet kuvveti nedeniyle ilk motorunu bi kaç kez yatıracaksın.Bu kaçınılmazdır.O motor illaki yeri öpecek.Yılların tecrübeli otomobil kullanıcısı olarak benim de ilk motorum CBF150 idi.Motor koruma ve grenaj koruma demirleri olduğu için devrilse bile hiçbişey olmamıştı.Acemilik atmak için mükemmel motordur CBF150.Kesinlikle tavsiye ederim.Hem cüssesi büyük olduğundan senin boyuna uygun gelecektir.GT250r bulaşma derim.Yatırırsan grenajlar çöpe gider baya masraf açar.Ayrıca eski modellerinde krank kırma sorunları varmış.Japonda şaşma derim.
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Şahsen motosiklet kullanmak kadar tamiri ve bakımı ile de uğraşılması ile güzelleşen bir hobidir.

Çok bakım ile uğraşmayayım bol bol geziyim dersin , yeni model alırsın . Gezmeye hep gezeriz ben motorumun bütün vidalarını söküp takabilmeliyim dersin , eski model olmuş fark etmez .

Eski model olupta bana has ve özel bir motor olması tercihimdir , yani etrafta yüzlerce aynı motordan olacağına şahsileştirebileceğim bir motorum olsun . Bu benim keyfim tabi . Her yazanın farklı tercihleri olacaktır . Önemli olan senin gönlünden geçen ne ?
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
183
sanırım arkadaşların verdiği bilgiler doğrultusunda cbf 150 daha baha uygun gibi çünkü tamir konusnda tecrübesizim ve altından kalkamıyacağım bir işe girişmek kötü olabilir


cevaplar için sağolun
 
Katılım
19 Mar 2010
Mesajlar
145
Valla bende 91 model fazer var kullanıyorum. memnunum. tabi evdekiler değil. Satarım istersen sana. Arabaya takasta olur. Motor fotoda görülen. Yan grenajları vardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst