- Katılım
- 14 Nis 2014
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar cbr 250 r 2014 model çift farlı modeli bomba gibi düştü piyasalara. Honda çalışanları dahil ne zaman geleceğine dair hatta çift farmı tek farmı diye fikirleri yoktu. Ama bir sabah ansızın baktıkki piyasada. Ben ikisinide kullanma fırsatı buldum eski kasayıda yeni kasayıda. İkisini kısaca kıyaslacak olursam ki sizlerinde fikirlerini almak istiyorum.Yeni kasada yan grenajlar biraz daha spor görünüyor onun dışında egzos krom egzos ve sesi eski kasaya göre bir nebze daha iyi sayılabilir. Ayrıca sahibi olan arkadaşımda lastiklerinin daha iyi olduğunu söyledi. eski modellerin lastikleri nylon diye bir markaydı bununki biraz daha farklıymış Onun dışında deposu sanki daha büyük ve büyük motosikler kullanıyormuş havası veriyor. Vede selesi sanki eski kasaya göre bir nebze daha yüksek. . Sizin özellikle yeni kasayı kullananların fikirlerini almaktan bende memnun olacağım.Önümüzdeki ay 2. postası gelecek Türkiyeye şu anda 13000 lira gibi bir rakkam fiyatı. ama diğer gelecek motorlar 400-600 lira daha fazla olacağı söyleniyor 600 de tabi sigorta plaka masrafları. Sizce almaya değermi ve sizler bu modeli nasıl buldunuz ?