Eski Kasa CBR250R-Yeni Kasa CBR250R FARKI

Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
32
Arkadaşlar cbr 250 r 2014 model çift farlı modeli bomba gibi düştü piyasalara. Honda çalışanları dahil ne zaman geleceğine dair hatta çift farmı tek farmı diye fikirleri yoktu. Ama bir sabah ansızın baktıkki piyasada. Ben ikisinide kullanma fırsatı buldum eski kasayıda yeni kasayıda. İkisini kısaca kıyaslacak olursam ki sizlerinde fikirlerini almak istiyorum.Yeni kasada yan grenajlar biraz daha spor görünüyor onun dışında egzos krom egzos ve sesi eski kasaya göre bir nebze daha iyi sayılabilir. Ayrıca sahibi olan arkadaşımda lastiklerinin daha iyi olduğunu söyledi. eski modellerin lastikleri nylon diye bir markaydı bununki biraz daha farklıymış Onun dışında deposu sanki daha büyük ve büyük motosikler kullanıyormuş havası veriyor. Vede selesi sanki eski kasaya göre bir nebze daha yüksek. . Sizin özellikle yeni kasayı kullananların fikirlerini almaktan bende memnun olacağım.Önümüzdeki ay 2. postası gelecek Türkiyeye şu anda 13000 lira gibi bir rakkam fiyatı. ama diğer gelecek motorlar 400-600 lira daha fazla olacağı söyleniyor 600 de tabi sigorta plaka masrafları. Sizce almaya değermi ve sizler bu modeli nasıl buldunuz ?
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
32
hadi hondam bi daha vur, cibili cibili cibili zamzamzamzam

Motor abi peynir ekmek gibi gidiyo zam olması çok normal . Motor geldi gittik 3 farklı bayiide baktım. ertesi gün ellerinde ya bir tane ya iki tane vardı 4 5 gün sonra hiç birinde bitane bile kalmadı.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Tip olarak eski kasayla kiyaslanamayacak kadar farkli, kasli ve ilgi cekici. Sonunda abisi 600 yada 1000rr gibi ss kivamina gelmis. Ayrica egzoz sesi daha guzel geliyo gibime geldi benim. Selesi eskiye gore cok daha rahat. Far tasarimi sonunda degisti ve on cami tutan grenajlarin olmasi sevindirici. Eski kasa gibi cami oraya bastirarak takmissin gibi durmuyo lastik konusunda bisey diyemem henuz bende yeniyim motorda ama daha bi yamugunu gormedim. İnsallahta gormem
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar cbr 250 r 2014 model çift farlı modeli bomba gibi düştü piyasalara. Honda çalışanları dahil ne zaman geleceğine dair hatta çift farmı tek farmı diye fikirleri yoktu. Ama bir sabah ansızın baktıkki piyasada. Ben ikisinide kullanma fırsatı buldum eski kasayıda yeni kasayıda. İkisini kısaca kıyaslacak olursam ki sizlerinde fikirlerini almak istiyorum.Yeni kasada yan grenajlar biraz daha spor görünüyor onun dışında egzos krom egzos ve sesi eski kasaya göre bir nebze daha iyi sayılabilir. Ayrıca sahibi olan arkadaşımda lastiklerinin daha iyi olduğunu söyledi. eski modellerin lastikleri nylon diye bir markaydı bununki biraz daha farklıymış Onun dışında deposu sanki daha büyük ve büyük motosikler kullanıyormuş havası veriyor. Vede selesi sanki eski kasaya göre bir nebze daha yüksek. . Sizin özellikle yeni kasayı kullananların fikirlerini almaktan bende memnun olacağım.Önümüzdeki ay 2. postası gelecek Türkiyeye şu anda 13000 lira gibi bir rakkam fiyatı. ama diğer gelecek motorlar 400-600 lira daha fazla olacağı söyleniyor 600 de tabi sigorta plaka masrafları. Sizce almaya değermi ve sizler bu modeli nasıl buldunuz ?

Eski-yenisi aynı lastik Hacı-IRC...Tmm... sıkmak yok...okey???...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

Tip olarak eski kasayla kiyaslanamayacak kadar farkli, kasli ve ilgi cekici. Sonunda abisi 600 yada 1000rr gibi ss kivamina gelmis. Ayrica egzoz sesi daha guzel geliyo gibime geldi benim. Selesi eskiye gore cok daha rahat. Far tasarimi sonunda degisti ve on cami tutan grenajlarin olmasi sevindirici. Eski kasa gibi cami oraya bastirarak takmissin gibi durmuyo lastik konusunda bisey diyemem henuz bende yeniyim motorda ama daha bi yamugunu gormedim. İnsallahta gormem

600-1000'e benzese neolur-üstündeki 26 bg. scooter gücünde fıtı-fıtı makine....Racing'im var(cbr250r),ama otobanda sıradan (dizel)aile otomobillerine yol veriyorum...Zuahahh....:queen:
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Eski-yenisi aynı lastik Hacı-IRC...Tmm... sıkmak yok...okey???...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------



600-1000'e benzese neolur-üstündeki 26 bg. scooter gücünde fıtı-fıtı makine....Racing'im var(cbr250r),ama otobanda sıradan (dizel)aile otomobillerine yol veriyorum...Zuahahh....:queen:

Uzerinde 26 beygir makina oldugu icin 250cc oldugu icin aldim zaten. Eger 600cc surecek tecrubem olduguna inansaydim onu alirdim. Sen sanirim 250cc motorda 70-80 beygir ariyosun soyle 260 falan bassin diyosun ama ben zaten eger bi hata yaparsam motor telafi etsin diye dusuk bi makinayla basladim. Neden 13000 verdin dersen orasi hondayla benim aramda ;)
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
İlk motor olarak 600-1000 cc arası alınca da o aile arabalarının "bagajında" seyahat edersin monte olarak...ve ekseri belirtmek için http://www.motorbeam.com/bikes/honda-cbr250r/2014-honda-cbr250r-updated-with-more-power-in-indonesia/ linki paylaştım ufak tefek teknik değişikliklerden bahsediliyor...
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
KNC CBR 250 sayfasında farkları söylemişti. Burada da olsun istedim.

Eski kasayı sadece fuarda görüp, üstüne oturabilmiştim. Yeni kasanın selesi daha yüksek gibime geldi oturduğumda fakat teknik özelliklerine baktığımda aynı yüküseklikte olduğuru gördüm.


2013 model ile 2014 model CBR 250 R arasındaki farklar:
-Kafa granajı değişmiş 2014 kafa granajı cbr 1000rr fireblade kafa grnajına benzetmişler.
-Egzos göründüğü gibi nikelaj olmuş.
-kilometre paneli cbr 125 r daki gibi içi tam siyah olmuş / 2013 de içinde mavilik var / muhtemelen 2014 de panel aydınlatması kırmızı,bordo gibidir.
-2014 ve üzerinde garanti 4 yıl.Sanırım 2 yıl yedek parça ve işçilik - 2 yıldan sonra işçilik ücretsiz.
-2014 katalogta 2014 model cbr 250 r siyah verilmiş - 2013 kasa gibi teknik özellikleride fark var
-Tork 23.3 / 7500 devir güç: 20.2 kw/27.5 hp /8500 devir(2014 model )
-Tork 23,8/7.000 devir güç: 19.4 kw/26.4 hp /8500 devir(2013 model )
İnternet sitesinde Tork 23,8/7.000 devir güç: 19.4 kw/26.4 hp /8500 devir yazıyor.


katalogta siyah - tricolor -repsol-kırmızı renkleri mevcuttur demiş. ama bayilerin elinde siyah 2014 cbr fireblade görünümlü 250r yok.

2014 cbr 250r : kafa granajı cbr 1000 fireblade çalınma
: cam siperlik cbr 125 r gibi sivri
: egzos cbr 500 r gibi nikalaj
: gösterge paneli cbr 125 r gibi içi siyah muhtemelen kırmızı aydınlatma ışığı
: alt granaj cbr 600 rr gibi yan granajlarla bütün
: garanti 4 yıl garanti 4 yıl yolunca yağ değişimlerini hondaya 4 yıl senden servis ücreti alacak 4 yıl bağımlılık.2+2
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
yeni kasayi eski kasa ile yan yana bayide inceledim.

tek kelime ile özetlicek olursak 'olmuş'

neredeyse kawasaki ninja 300 kadar şık ve spor.hatta bazı açılardan daha bile güzel

motorun kendine ait bi karizması var artık. özelikle tricolr beyaz olanlar karşılaştrılırsa çıplak gözle bariz bir sekilde etkileyici görünüyor.

benim dikatimi cekenler. motora oturdugunuz açıdan bakarken depo ile yan grenajların birleştigi alan daha geniş ve karizmatik görünüyor. arka kuyruk yan grenajlarda daha cıkıntılı spor ve keskin. ön farların agresifliğine uyum içinde...

Selede spor görünümü destekler gibi daha dar ve saga sola kombine virajlarda sarkarak yatışlar ve spor sürüş hesaplanarak değistirilmis gibi duruyor
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
179
Abi bu kadar kasmanın anlamı yok maddi durumu iyi olan arkadaşlar sıfır alsın gazlasın. Durumu ii olmayanlar 2. el alıp gazlasın :) hepi topu far vs. Üzerine atlayıp gezdiğinizde zaten bir farkı olmayacak. :cat: Bende almadan önce şusu busu araştırıyodum. Ama yersizmiş. Önemli olan sizi tatmin edecek maddi durumunuza göre de cebinizi çok zorlamayacak bir motor alıp turlamak. :p
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
32
Eski-yenisi aynı lastik Hacı-IRC...Tmm... sıkmak yok...okey???...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------



600-1000'e benzese neolur-üstündeki 26 bg. scooter gücünde fıtı-fıtı makine....Racing'im var(cbr250r),ama otobanda sıradan (dizel)aile otomobillerine yol veriyorum...Zuahahh....:queen:

Tahmin ediyorumki o sıradan aile otomobili olan dizel araçlardan daha çok keyf alıyosun o altındaki 250 cc motor ile. Ayrıca motor denince akla neden hız geliyorki ? hız tutkunu isen çok büyütücen motoru. 250 cc başlangıç motoru. . mantık DÜZ !

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

KNC CBR 250 sayfasında farkları söylemişti. Burada da olsun istedim.

Eski kasayı sadece fuarda görüp, üstüne oturabilmiştim. Yeni kasanın selesi daha yüksek gibime geldi oturduğumda fakat teknik özelliklerine baktığımda aynı yüküseklikte olduğuru gördüm.

Anlatım detaylı olmuş teşekkürler. .Bende eski kasada kullanmıştım dün yeni kasa kullanınca banada sele yüksek geldi birazcık daha. diğerinde ayak tabanlarım tam yere değiyordu. gerçekten harika olmuş motor. şöyle bir hangisini alayım diye baktığım zaman bütün renkleri harika =)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Eski-yenisi aynı lastik Hacı-IRC...Tmm... sıkmak yok...okey???...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------



600-1000'e benzese neolur-üstündeki 26 bg. scooter gücünde fıtı-fıtı makine....Racing'im var(cbr250r),ama otobanda sıradan (dizel)aile otomobillerine yol veriyorum...Zuahahh....:queen:

Performans motoru olduğunun kimse iddia etmiyor ama.

26 beygir fıtı dediğin motor o sıradan aile otomobili dediğin dizel araçların istisnasız hepsini çeyrek mil/400m yerışında madara edecek kadar seri.

0-150 de 1.6 hiçbir dizel araç CBR250'nin önüne geçemez:wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2014
Mesajlar
32
Eski-yenisi aynı lastik Hacı-IRC...Tmm... sıkmak yok...okey???...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------



600-1000'e benzese neolur-üstündeki 26 bg. scooter gücünde fıtı-fıtı makine....Racing'im var(cbr250r),ama otobanda sıradan (dizel)aile otomobillerine yol veriyorum...Zuahahh....:queen:

Arkadaşım ilk olarak uslubuna bi dikkat et bence . Kullanan arkadaşımda eski 125 kullanıcısı kendisi daha iyi oldğunu söyledi. Ben özellikle markasını incelemedim. Ama tekrar gelince yine kontrol edeceğim.
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
13
Beklediğime değdi. .bende 150cc den direk 600cc ye geçeyim dedim. Urfa da yürürken honda 1000rr görünce yanına gittim.kisa bir mesafe de artçı oldum. 250r almaya karar verdim. Surerim kesin, kızlar da bakar kesin.basarim da amma hayallerim var benim..mesela ölmeden motor kullanabilmek istiyorum,motor beni hatamla sevsin istiyorum :)) 2 sene sonra 600rr benimsin..
Tekeriniz her daim düz bassin
 
Katılım
16 Mar 2013
Mesajlar
15
Ben 5.ayda aldim yeni kasa tricolor 13000 tlye gayet guzel bi makina grubumzda eski kasa da var farklari yeni kasanin on kismi daha genis bacaklarinizi kapatabiliyor egsoz nikelaj ve uzun ama artcili kullanimda arkadakinin ayagina cok dikkat etmesi lazim cunku egsoz ayak pegine bagli artcili bindiginizde egzozda mutlaka yanik ayakkabi izleri oluyor gosterge farkli cbr 125 ile ayni gosterge var kirmizi isiklandirmali ve siyah zemin bence en onemlisi sele farki eski kasada kaygan bir deri kullanmislar yeni kasada ise kaymayan degisik bir madde yani uzerindeyken one arkaya kaymiyorsunuz ve en guzelide cift farlari kisada sag far ve iki park lambalari yanar uzunda ise cift far yanar ayrica kuyruk grenaji daha keskin cizgiler ve daha geniş ve arka artçı tutamaclarinda file vb baglamak icin kucuk cikintilar yapmislar
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Arkadaşlar konuyu hortlatmış gibi oluyorum sanırım ama tam istediğim cevabı bulamadım, eski kasa ile yeni kasa arasında + ve ya - denebilecek tam özellikler neler; foumda bir kaç konuda yeni kasa tercih etme eski kasa al geç falan demişlerde, nedenini merak ettim, var mı yardımcı olabilecek ikisini de kullanmış veya ayrıntılı bilen arkadaş? Teşekkürler...
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
62
Bu konu biter mi kardeşim. Hortlatmak ne demek, efsane başlık olmuş. Açanın ellerine sağlık.

Senin konuya gelince https://honda.com.tr/motosiklet/super-sport/cbr-250r-2015/teknik-ozellikler şuradan son modelin özelliklerine iyice bir bak.

Kimseden ses gelmezse eski motosiklet forumları var, unutulmaya yüz tutmuş. Oradan tarihlerini kontrol ederek kıyaslamayı kendin yapabilirsin.

Kararın ne olur bilemem ama şimdiden hayırlısı olsun, kaskını yanından ayırma, yollara ayar vermeyi unutma. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst