Eski anıları hatırlamak mı? yada Güzel bir fon müziğimi?

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Yeni Buldum bu şarkıyı.
Denemenizi öneririm.
Hem mutluluk
Hemde acı fazlası ile..

Değişik duygularmı? işte tamda bunun içinde.

Dinlemek gereken şarkılardan.

Belki bi sigara yaktırabilir,Belkide vurup geçer bu şarkı bazen.

Ama geçmişi anımsattığı çok acık haksızmıyım?..

Buyrun dinliyoruz.


 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Neyi hatırlattığını veya hatırlatmasını gerektiğini anlamadım.

Ama sözleri anlamadığım halde müziği ve ritmi hoşuma gitti :joker:

Birisi aydınlatırsa da sevinirim :mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Neyi hatırlattığını veya hatırlatmasını gerektiğini anlamadım.

Ama sözleri anlamadığım halde müziği ve ritmi hoşuma gitti :joker:

Birisi aydınlatırsa da sevinirim :mrgreen:

Anılar yani, düşünmek olarak ,şu bu değil :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

Yani acikcasi bana gecmisteki uzucu anilarimi hatırlatıyor bu sarki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst