- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar..Herkes iyidir umarım..Ve inşallah kaza bela hepinizden uzak durmuştur..
Adım Serdar..2007 yılında üye olmuştum ve birkaç araştırma ve yorum dışında fazla da girememiştim işlerin yogunlugundan vs.. Tekrardan aranızda olmak guzel..Gecen 6.5 senenin ardında herkesin oldugu kadar benimde hayatımda oldukca değişikler oldu..Evlendim, Temmuz'da bi erkek cocugum geliyor doğacak, motorumu sattım yaklaşık 3 sene önce (Yamaha Cygns RS), 12 yıldır gorusemedigim abimle buluştuk vs..
Artık daha uzun ve inşallah daha cok yorum ve paylaşımla aranızdayım..Yeni bir de motor almak istiyorum..Ancakk butcem kısıtlı malesef..Beni yolda bırakmasın yıllarca bineyim istiyorum ve yine Yamaha'dan şaşmıycam sanırım..Zamanında Cygnus Rs'i de pahalıya almıştım ama sıfır almıştım..beni de 3-4 sene götürdü Allaha sukur..Ki sattığımda bile hala sorunsuzdu.Sattığım kişide halen sorunsuz kullanıyor..Sattığımda 25binde felandı biokadar hatta fazlası olmuştur servis yuzu gormedi motor adam gibi..Araştırmıyordum ve takip etmiyordum motosiklet piyasası baya gelişmiş karışmış..Pazar baya buyumus rekanet hat safhada..
SYM ve Kymco 'ya ılımlı oldum araştırmalarım sonucu..SYM HD Evo 200 ve Kymco Agility City 200 gozume giren modeller oldu..
Ancak bunların otesinde 2 motora hasta oldum..Tabili Yamaha..Biri Yamaha BWS 125 diğeri de Yamaha Cygnus X.. Tabili yazımın başında da dediğimgibi butcem kısıtlı..2nci ele yonelicegim buyuzden..Maksimum en fazla verebileceğim para 4000tl..Tabi bu fiyata suanda BWS 125 hiç bulamadım..Cygnus X birinle anlaştım ama devir işlemi vs ve istanbulda oldugu icin motor ay sonunu bekliycem..tabi yine de fikrim değişebilir yorumlarınızla..) SYM modelinde de malesef biraz fiyatlar ucuk..Su sogutma, motor gucu, çin malı olmaması daha kali,te olması buyuk teker vs fiyatını hakediyor ancak benim fiyat aralıgımda yok oyuzden eledim..KYmco City200 de buyuk teker enjeksiyon cekici bi motor ve fiyat olarakda uygun oldugu icin bu modele cok goz dikmiştim..Ancak yorumlardan biraz fazla yaktığını duydum ve parça da sıkıntı varmış sanırım bundan da biraz sogudum yani..
Gelelim Yamaha Bws 125'e.. ) Cok sexy, istediğin gibi iç/dış oynama yapabiliyosun, motoru guclu ve saglam, enjeksiyon, 4 subap, 4zamanlı, vs vs bunlar benim icin artıları tabi aklıma gelmeyenlerde vardır..Tek eksisi fiyat tuzlu 2nci elde bile..Bir de benim sıkıntım boyum 1.85, kilo 85..Kullananlar bilirler bana bu motor cok mu komik olur?Daha 3 sene oncesinde cygnus rs kullanıyordum cok da memnundum ufaktı ama cok gucluydu, donuslerde cok onde oturursan direksiyona degiyodu bacaklar ama sanki artık vucudumdan bir parca gibi olmustu cok alışsmıtım.. Biliyorumki bws 125 cygnus rs in cok otesinde..Hem teknoloji olarak hem gorsellik hem konfor heranlamda..ki benim gozumde bws baska birseydir herzaman scooter demek bile gelmyıor icimden..Hep de hayalımdeki motordu..2zamanlı zamanlarından aşıktım..Suan tek sorun dedigim gibi boyuma kiloma cok mu komik kacar..yaş da 29.. Yaşı sorun etmıyorum yurtdışında benden buyuk adamların altında bu araç ama boyum biraz dusunduruyor.. )
Yamaha Cygnus X 'e gelirsek de goruntu guzel, boyutları bws den biraz daha uzun ve yuksek, motoru kagıt ustunde az daha guclu , ayakla marş, enjeksiyon, dijital ekran, koltuk altına bir full kask ve ust mont sıgdıgını gordum, tekerler daha buyuk.. Sanırım bws125 e nazaran benim boyuma posuma daha uygun ama bu motor saglammıdır..beni 2-3 sene sonra mootorla alakalı sıkıntıya sokarmı cok masraf cıkarırmı?temel bi sıkıntısı varmı motorun..
Simdilik icimden gecenleri yazdım ve tekrardan hepinize merhaba arkdaşlar.. Gorusmek uzere..
Adım Serdar..2007 yılında üye olmuştum ve birkaç araştırma ve yorum dışında fazla da girememiştim işlerin yogunlugundan vs.. Tekrardan aranızda olmak guzel..Gecen 6.5 senenin ardında herkesin oldugu kadar benimde hayatımda oldukca değişikler oldu..Evlendim, Temmuz'da bi erkek cocugum geliyor doğacak, motorumu sattım yaklaşık 3 sene önce (Yamaha Cygns RS), 12 yıldır gorusemedigim abimle buluştuk vs..
Artık daha uzun ve inşallah daha cok yorum ve paylaşımla aranızdayım..Yeni bir de motor almak istiyorum..Ancakk butcem kısıtlı malesef..Beni yolda bırakmasın yıllarca bineyim istiyorum ve yine Yamaha'dan şaşmıycam sanırım..Zamanında Cygnus Rs'i de pahalıya almıştım ama sıfır almıştım..beni de 3-4 sene götürdü Allaha sukur..Ki sattığımda bile hala sorunsuzdu.Sattığım kişide halen sorunsuz kullanıyor..Sattığımda 25binde felandı biokadar hatta fazlası olmuştur servis yuzu gormedi motor adam gibi..Araştırmıyordum ve takip etmiyordum motosiklet piyasası baya gelişmiş karışmış..Pazar baya buyumus rekanet hat safhada..
SYM ve Kymco 'ya ılımlı oldum araştırmalarım sonucu..SYM HD Evo 200 ve Kymco Agility City 200 gozume giren modeller oldu..
Ancak bunların otesinde 2 motora hasta oldum..Tabili Yamaha..Biri Yamaha BWS 125 diğeri de Yamaha Cygnus X.. Tabili yazımın başında da dediğimgibi butcem kısıtlı..2nci ele yonelicegim buyuzden..Maksimum en fazla verebileceğim para 4000tl..Tabi bu fiyata suanda BWS 125 hiç bulamadım..Cygnus X birinle anlaştım ama devir işlemi vs ve istanbulda oldugu icin motor ay sonunu bekliycem..tabi yine de fikrim değişebilir yorumlarınızla..) SYM modelinde de malesef biraz fiyatlar ucuk..Su sogutma, motor gucu, çin malı olmaması daha kali,te olması buyuk teker vs fiyatını hakediyor ancak benim fiyat aralıgımda yok oyuzden eledim..KYmco City200 de buyuk teker enjeksiyon cekici bi motor ve fiyat olarakda uygun oldugu icin bu modele cok goz dikmiştim..Ancak yorumlardan biraz fazla yaktığını duydum ve parça da sıkıntı varmış sanırım bundan da biraz sogudum yani..
Gelelim Yamaha Bws 125'e.. ) Cok sexy, istediğin gibi iç/dış oynama yapabiliyosun, motoru guclu ve saglam, enjeksiyon, 4 subap, 4zamanlı, vs vs bunlar benim icin artıları tabi aklıma gelmeyenlerde vardır..Tek eksisi fiyat tuzlu 2nci elde bile..Bir de benim sıkıntım boyum 1.85, kilo 85..Kullananlar bilirler bana bu motor cok mu komik olur?Daha 3 sene oncesinde cygnus rs kullanıyordum cok da memnundum ufaktı ama cok gucluydu, donuslerde cok onde oturursan direksiyona degiyodu bacaklar ama sanki artık vucudumdan bir parca gibi olmustu cok alışsmıtım.. Biliyorumki bws 125 cygnus rs in cok otesinde..Hem teknoloji olarak hem gorsellik hem konfor heranlamda..ki benim gozumde bws baska birseydir herzaman scooter demek bile gelmyıor icimden..Hep de hayalımdeki motordu..2zamanlı zamanlarından aşıktım..Suan tek sorun dedigim gibi boyuma kiloma cok mu komik kacar..yaş da 29.. Yaşı sorun etmıyorum yurtdışında benden buyuk adamların altında bu araç ama boyum biraz dusunduruyor.. )
Yamaha Cygnus X 'e gelirsek de goruntu guzel, boyutları bws den biraz daha uzun ve yuksek, motoru kagıt ustunde az daha guclu , ayakla marş, enjeksiyon, dijital ekran, koltuk altına bir full kask ve ust mont sıgdıgını gordum, tekerler daha buyuk.. Sanırım bws125 e nazaran benim boyuma posuma daha uygun ama bu motor saglammıdır..beni 2-3 sene sonra mootorla alakalı sıkıntıya sokarmı cok masraf cıkarırmı?temel bi sıkıntısı varmı motorun..
Simdilik icimden gecenleri yazdım ve tekrardan hepinize merhaba arkdaşlar.. Gorusmek uzere..