Eşinin eşarbı ölümüne neden oldu

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
198
Bizim burada da çok var istanbulda kara çarşafla motora binmiş kasksız korumasız
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
süper başlık atmışlar bence şöyle olmalıydı EŞARB ÖLÜM GETİRİR
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burasının motosiklet formu olduğunu unutmayalım herkesin görüşü kendine,siyaset yapmayın lütfen
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
eşarba karşı olanlar sevinmiştir belki.


Eşarp mı ? Kim eşarpa karşı kardeş karıştırdın galiba :)

Eşarpla o kast ettiğin şey aynı değiller.Neyse daha derine inmeyelim siyaset yasak forumda.

Motosiklete binerken kask takmak şart hergün acı bir şekilde yüzümüze vuruluyor bu gerçek...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
saçma sapan yorumlar yapılmış,içinde bulunduğumuz duruma acıyorum,yok istanbuldada kara çarşafla biniyolarmış,yok kask taksaydı ecel gelmeyecektiymiş,buna karşın içimizde bu tür lafların oluşmasına yola açan örümcek kafalılarda çok,baksana adama çek elini eşimin üstünden demişş,hey allahım yaa,gazma her yerde gazma işte ,yıllarca okuyup gazmalığı üstünden atamayanda var,kendini dinine verip gazmalıktan sıyrılamayanda varr,ama bunu bi objeye yada temaya bağlamak yanlışş....
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ilerde sana da olabılır dıkkat et haha

ben eşarp mı takıyom olmse de dövcem hee :)

saçma sapan yorumlar yapılmış,içinde bulunduğumuz duruma acıyorum,yok istanbuldada kara çarşafla biniyolarmış,yok kask taksaydı ecel gelmeyecektiymiş,buna karşın içimizde bu tür lafların oluşmasına yola açan örümcek kafalılarda çok,baksana adama çek elini eşimin üstünden demişş,hey allahım yaa,gazma her yerde gazma işte ,yıllarca okuyup gazmalığı üstünden atamayanda var,kendini dinine verip gazmalıktan sıyrılamayanda varr,ama bunu bi objeye yada temaya bağlamak yanlışş....

haklısın ismail abi. +1 diyorum
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Allah rahmet eylesin. Vadesi dolmuş, ecel onu orada yakalamış işte. Diyecek başka bişey yok.. :pale:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
eşarp tabiki bahane olmuş. yoksa açık bir bayanın da saçları önündeki kocasının gözüne kaçarak kazaya sebebiyet verebilirdi.
eşarpa karşı olan da bence buradaki arkadaşlar değil o haberi o başlıkla veren gazetedir.
ecel vade mevzusu biraz farklı bir konu. tedbir bizden takdir Allah'tan deyip yola çıkmamız lazım. yoksa ya tamamen sebepçi olur yolda hatta evde yürürken bile robocop gibi full koruma yürüme ihtiyacı hissederiz ya da tamamen kaderci olur vade gelmediyse ölmem deyip kamyona gönül rahatlığıyla gireriz:) . bence doğru olan ikisinin ortasıdır.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Allah rahmet eylesin.Gerçekten çok önemli.Bende eşimle biyere gitçek olsam kesinlikle pantolon giymesini,eşarbında rüzgarda uçuşmayacak şekilde olmasına,pardüsesinide seleye oturunca bacaklarına sıkıştırarak oturmasına dikkat ederim.Bazen ısrarla yan oturmak isterdi ama ya bin yada yaya git derdim.O alışkanlığınıda bıraktı allahtan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst