eşarba karşı olanlar sevinmiştir belki.
ilerde sana da olabılır dıkkat et haha
saçma sapan yorumlar yapılmış,içinde bulunduğumuz duruma acıyorum,yok istanbuldada kara çarşafla biniyolarmış,yok kask taksaydı ecel gelmeyecektiymiş,buna karşın içimizde bu tür lafların oluşmasına yola açan örümcek kafalılarda çok,baksana adama çek elini eşimin üstünden demişş,hey allahım yaa,gazma her yerde gazma işte ,yıllarca okuyup gazmalığı üstünden atamayanda var,kendini dinine verip gazmalıktan sıyrılamayanda varr,ama bunu bi objeye yada temaya bağlamak yanlışş....
ne ilgisi var kardeşim işi ecele bırakırsak o zaman herkes korumasız gezsin kimse kask takmasın ne biliym dizlik mont vs.vs.