Eşimle Fındıklı Gezimiz

Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Abi, motosikleti yeni almıştınız sanırım :)
Gezmelere başlamışsınız maşallah ne diyelim :)
İyi bilirim fındık ağaçlarını :)
Hatta bu mesajı yazarken, yanımda duran bir poşet fındıktan da yemeyi ihmal etmeyelim :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
tüp kullanması lazım. ya da close up mercek ile makroya fotolar çekilebilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

güzel gezi. eşinizin de buna ortak olması daha da güzel. çoğu kişinin eşi bu sevgiyi paylaşmıyor.

eli titremiyorsa hiçbir şeye gerek yok...50 mm objektif ile kırmızı mercimek tanesini kadraja tam oturtabilir...hatta büyük bu diyebilir...
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
elinize sağlık kalite makine kalite fotolar birazdan bende bugünkü gezimin fotolarını yükleyebilirsem makinam pek ii deil ama napalım
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerine sağlık Yusuf'çum. Herzamanki gibi güzel güzel gezmişsin. Ve bu güzellikleri bizlerle paylaşmışsın.
Üstelik bu sefer yalınız da değilsin.:thumleft:
Tebrikler.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim, güzel yorumlarınızı okudukça çok mutlu oluyorum :cat:
Makro fotoğraf için makro uzatma tüpüm var, 0 cm'den bile netleme yapabiliyorum :) ama unutuyorum gezilere giderken, bundan sonra hem tripodumu hem de makro uzatma tüpünü de götüreceğim, küçük böceklerin yüzlerini ve gözlerini çekeyim de biraz değişik fotoğraflar olsun :)
Herkese sevgiler saygılar
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Hocam emeğinize tekerinize sağlık. Umarım nice nice geziler yaparsınız yeni motorunuzla
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Aşığım memleketine.

Güzel gezi, güzel rapor daha ne olsun. Ayaklarınıza, ellerinize sağlık.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Motosiklet tamam, artçı tamam, foto makinesi tamam, içinizdeki heyecana zaten diyecek laf yok... Geriye bu keyifli geziyi okuyup sizlere gıpta etmek kalıyor. Allah yolunuzu açık etsin, kazasız belasız keyifli turlamalar bir ömür boyu!...
 
Katılım
15 Şub 2012
Mesajlar
31
helal olsun kardeş! döktürmüşsün yine, fotoğrafların neden güzel çıktığı anlaşıldı,makina 10 numara,ALLAH kaza bela göstermesinde fırsat buldukça gezin,ben de senin gibi eşimi alıp gezmeyi çok istiyorum ama çocuklarım daha küçük onlara bakacak kimsede yok,inşallah ileriki zamanlarda,gezin kardeşim gezin ,hayat gezince güzel,saygılar...

aynen katılıyorum.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Böyle gezileri görünce adamın içi şöyle bir kıpır kıpır oluyor, çıkıp binip motora gidesi geliyor gerçekten. Güzel bir gezi olmuş. Elinize kolunuza sağlık. Her zaman derim bu ülkede gezilecek çok yer var, Karadeniz'i görmeden Türkiye'yi gördük diyemez insan.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sağolun teşekkürler, evet, güzel yerler, herkes en azından bir kez gezip görmeli buraları, saygılar
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
anadolun jantları olmamış krom jant kapaklı demir jantlar daha iyi olur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst