tüp kullanması lazım. ya da close up mercek ile makroya fotolar çekilebilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
güzel gezi. eşinizin de buna ortak olması daha da güzel. çoğu kişinin eşi bu sevgiyi paylaşmıyor.
helal olsun kardeş! döktürmüşsün yine, fotoğrafların neden güzel çıktığı anlaşıldı,makina 10 numara,ALLAH kaza bela göstermesinde fırsat buldukça gezin,ben de senin gibi eşimi alıp gezmeyi çok istiyorum ama çocuklarım daha küçük onlara bakacak kimsede yok,inşallah ileriki zamanlarda,gezin kardeşim gezin ,hayat gezince güzel,saygılar...