Eşimle Fındıklı Gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün eşimle Fındıklı'nın az yukarısına doğru kısa bir gezi gerçekleştirdik
Bahar mevsimi fotoğraflarda göreceğiniz gibi bize gülümsemeye başlıyor :cat:
İyi seyirler diliyorum


Yine yeşillendi fındık dalları :cherry: bu türküyü söyleye söyleye ilerliyoruz :p
Adından da anlaşılacağı gibi Fındıklı'da fındık ağaçlarını çekiyoruz, fındık ağaçları arasında bu yolda sürmek keyif vericiydi







Kendimizi çekmeye çalışıyoruz :)







Bu daha iyi oldu :p






Papatyalar açmış






makro fotoğrafların büyülü dünyası :)






Finduk ağaçlarının içinde güzel bir poz alıyoruz






Eşim







ve ben :)






Tümsek aynada da güzel çıktık :)







Her taraf fındıklık




















Ağaçlar çiçek açmış, yine bize böyle süslenmeleriyle birşeyler anlatıyor gibiler :)







Fındıklının yukarı köylerinde bu evler eski mimariyi devam ettiriyor








Her şey maksimumda değil , gezip keyfini çıkarmakta :)







Bu kumar ağacının çiçeği, bahar gelince her tarafta açıyorlar






Fındıklıya doğru geçiyoruz







Burası Fındıklı ilçesinden bir görünüm






Sahil yolundayız, yol kenarında Işıklı'ya yakın balık lokantası var,şelaleli, öğle yemeğimizi yiyeceğiz






Lokantanın önünde Anadolu var, çok bakımlı, parlıyor, bayağı masraf yapmış sahibi sanırım







Bu da önden görünümü :)






Bu da şelalesi lokantanın,bu arada bu lokantayı herkese öneriyorum, çok güzel yapıyolar balıkları, kırmızı et de var, muhlaması , balık çorbası, köftesi...






Şelaleden güzel bir fotoyla (merak edenler için perde hızı 1/4) gezi yazıma son veriyorum, bizi izlediğiniz için teşekkürler, esen kalın efendim :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Güzel gezi elinize saglık bizde ardeşenliyiz kumar agacının çiçeklerini görünce duygulandık :) açmış demekki
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
rebel_punto, amin, çok sağolun
CEM,sağolasın, sana memleket hasreti çektirmiyoruz inşallah :) bu arada bunların sarı olanları da çok güzel, onları da çekerim bi sonraki gezilerde denk gelirse, ne güzel de kokuyor sarı olanları , saygılar
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Güzel bir gezi elinize sağlık. Yanlış hatırlamıyorsam motoruda yeni almıştınız. Artık baharda yaklaşıyor bol bol gezme zamanı :)
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
Güzel kardesim memleketin güzel köselerini bizimle paylastigin icin cok tesekür ederim:cherry:
10 Numarasin:cat:
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Fotoğraflar gerçekten harika, hele o evlere bittim. çok güzel yerler ve sizde keyfini çıkarmışsınız bizimlede paylaştığınız için çok teşekkürler.
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Sevdiklerinle böyle nice güzel geziler,turlar dilerim abi..Gezmiş kadar olduk içimiz açıldı.Bu arada motorun hayırlı olsun Allah kazadan beladan korusun abi..
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
helal olsun kardeş! döktürmüşsün yine, fotoğrafların neden güzel çıktığı anlaşıldı,makina 10 numara,ALLAH kaza bela göstermesinde fırsat buldukça gezin,ben de senin gibi eşimi alıp gezmeyi çok istiyorum ama çocuklarım daha küçük onlara bakacak kimsede yok,inşallah ileriki zamanlarda,gezin kardeşim gezin ,hayat gezince güzel,saygılar...
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Yusuf hocam gene çok güzel olmuş. Gözümüzü gönlümüzü açtın teşekkürler :cat:
 
Katılım
22 Mar 2012
Mesajlar
248
Yusuf hocam tebrikler öncelikle,imrenmemek elde değil.foto kalitesi çok iyi hangi makineyle çekim yapıyosunuz.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
183
Herzamanki gibi harikasın, paylaşımın için teşekkür ederim...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ülem adamı evlendirdik,gezemez artık diyorduk ki...:pr:
kızıda kendine benzetmiş bile...:pl:

Şaka bi yana.. Maşallah...Allah mutluluğunuzu beraberliğinizi bozmasın..yıllar sonra bile bu şekilde gezip dolaşma imkanınız hep olsun inşallah..:rendeer:

bu arada makroları beğendim..kadraja biraz daha dikkat,ortalama ya dikkat ve biraz daha yakın..:wiinkk:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim, güzel yorumlarınız ve dualarınız ve temennileriniz için sağolun
mhmtrn, makine canon 1100D, 18-55 objektif
Samet Ağır, espiritüel mesajınız ve duanız için ayrıca sağolun :cat: makroları çok özensiz çektim aslında , bir de objektif 18-55 , yani onları kırptım :) daha yakınlaştırmazdım , çok daha iyileri eski gezilerimde var
Mesut hoca'm , çocuklar tez zamanda büyür inşallah, cümbür cemaat gezersiniz , bi motora bi aile sığar :)
herkese sevgiler saygılar
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Yine askerlik anılarım geldi aklıma.Işıklı,şenyurt,yeniyol devriyesine çıkardım bazen..Çok güzel yerler,tekerine yüreğine sağlık hocam..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
elindeki objektifi ters olarak kullanırsan aldığın makrolara kendin bile inanmazsın...
istersen detaylarını özelden anlatabilirim...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
elindeki objektifi ters olarak kullanırsan aldığın makrolara kendin bile inanmazsın...
istersen detaylarını özelden anlatabilirim...
tüp kullanması lazım. ya da close up mercek ile makroya fotolar çekilebilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

güzel gezi. eşinizin de buna ortak olması daha da güzel. çoğu kişinin eşi bu sevgiyi paylaşmıyor.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
abicim tüm gezilerin gibi bu da mükemmel olmuş...sevdiklerinle nice mutlu gezilere....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst