- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu gün eşimle Fındıklı'nın az yukarısına doğru kısa bir gezi gerçekleştirdik
Bahar mevsimi fotoğraflarda göreceğiniz gibi bize gülümsemeye başlıyor :cat:
İyi seyirler diliyorum
Yine yeşillendi fındık dalları :cherry: bu türküyü söyleye söyleye ilerliyoruz
Adından da anlaşılacağı gibi Fındıklı'da fındık ağaçlarını çekiyoruz, fındık ağaçları arasında bu yolda sürmek keyif vericiydi

Kendimizi çekmeye çalışıyoruz

Bu daha iyi oldu

Papatyalar açmış

makro fotoğrafların büyülü dünyası

Finduk ağaçlarının içinde güzel bir poz alıyoruz

Eşim

ve ben

Tümsek aynada da güzel çıktık

Her taraf fındıklık



Ağaçlar çiçek açmış, yine bize böyle süslenmeleriyle birşeyler anlatıyor gibiler

Fındıklının yukarı köylerinde bu evler eski mimariyi devam ettiriyor

Her şey maksimumda değil , gezip keyfini çıkarmakta

Bu kumar ağacının çiçeği, bahar gelince her tarafta açıyorlar

Fındıklıya doğru geçiyoruz

Burası Fındıklı ilçesinden bir görünüm

Sahil yolundayız, yol kenarında Işıklı'ya yakın balık lokantası var,şelaleli, öğle yemeğimizi yiyeceğiz

Lokantanın önünde Anadolu var, çok bakımlı, parlıyor, bayağı masraf yapmış sahibi sanırım

Bu da önden görünümü

Bu da şelalesi lokantanın,bu arada bu lokantayı herkese öneriyorum, çok güzel yapıyolar balıkları, kırmızı et de var, muhlaması , balık çorbası, köftesi...

Şelaleden güzel bir fotoyla (merak edenler için perde hızı 1/4) gezi yazıma son veriyorum, bizi izlediğiniz için teşekkürler, esen kalın efendim

Bahar mevsimi fotoğraflarda göreceğiniz gibi bize gülümsemeye başlıyor :cat:
İyi seyirler diliyorum
Yine yeşillendi fındık dalları :cherry: bu türküyü söyleye söyleye ilerliyoruz
Adından da anlaşılacağı gibi Fındıklı'da fındık ağaçlarını çekiyoruz, fındık ağaçları arasında bu yolda sürmek keyif vericiydi

Kendimizi çekmeye çalışıyoruz

Bu daha iyi oldu

Papatyalar açmış

makro fotoğrafların büyülü dünyası

Finduk ağaçlarının içinde güzel bir poz alıyoruz

Eşim

ve ben

Tümsek aynada da güzel çıktık

Her taraf fındıklık



Ağaçlar çiçek açmış, yine bize böyle süslenmeleriyle birşeyler anlatıyor gibiler

Fındıklının yukarı köylerinde bu evler eski mimariyi devam ettiriyor

Her şey maksimumda değil , gezip keyfini çıkarmakta

Bu kumar ağacının çiçeği, bahar gelince her tarafta açıyorlar

Fındıklıya doğru geçiyoruz

Burası Fındıklı ilçesinden bir görünüm

Sahil yolundayız, yol kenarında Işıklı'ya yakın balık lokantası var,şelaleli, öğle yemeğimizi yiyeceğiz

Lokantanın önünde Anadolu var, çok bakımlı, parlıyor, bayağı masraf yapmış sahibi sanırım

Bu da önden görünümü

Bu da şelalesi lokantanın,bu arada bu lokantayı herkese öneriyorum, çok güzel yapıyolar balıkları, kırmızı et de var, muhlaması , balık çorbası, köftesi...

Şelaleden güzel bir fotoyla (merak edenler için perde hızı 1/4) gezi yazıma son veriyorum, bizi izlediğiniz için teşekkürler, esen kalın efendim
