eşeklerin yerini motor alınca ...

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
o motor 350 lik jawa zaten o motorlar o işlere yatkın planetlerin görevini devraldılar napcan şartlar bu ülkemizde dalga geçeceğinize iyisini yapın düzene sokun ondan sonra şöle böle diye konuşun
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
helal amcama..

bence o motora onca yükü atabilmek kadar, onu kullanmakta baya zor olmalı. hafife almayalım amcam gayet tecrübeli bir sürücü olsa gerek :):bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O motor iyi taşımış o kadar yükü helal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst