Ertech'nin yeni 600 RR'ı.

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ERtekın abı hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesın GULE GULE kullan tekrın duz bassın ...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ertech hayırlı olsun abi .
Z_yedi yüz elli (rakam yazamıyorum yapışkan tuşlar aktif oldu zor durumdayım :p ) ile geçirdiğin günlerin daha güzellleri senin olsun.:p Allah sonunu benzetmesin:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok teşekkür ediyorum herkese... :rendeer:

PIERzig

evet Hannspree :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Vayy süper ya o zaman o motorada şöyle bi shoei kenan replica kask gider :cat:

kenanae0.jpg


Görenler Kenan geliyo sanar:mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
56
hayırlı olsun abicim Allah kazasız belasız sürmeni nasıp eylesin..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı uğurlu olsun pertekin, güle güle kullan.:rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
102
ertekin hayırlı olsun yeni motorun hiç haberimiz yok vallahi,kazasız belasız sürüşler:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
güle güle kullan kardeşim dikkat et kazasız belasız keyifli sürüşler.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun ertekin kazasz belasız kullan iyi günlerde
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
iyileştiğine sevindim abi yeni motorunda hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.kawazaki yi ne yaptın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst