ErTecH E-5'te son 1saat içinde kaza yapmış . Kendisinin durumu iyi

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
abi resmini görünce kötü oldum ya, daha bi kaç hafta önce bakıyoduk şimdi haline bak :pale: tekrar geçmiş olsun..
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
çok geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın, allah bundan sonra kazasız belasız, sağlıklı uzun ömürler nasib etsin.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ertekin abi tekrar geçmiş olsun.motorun hali içler acısı gerçekten.abi birde kusura bakma ziyaretinede gelemedim.:pale:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
abavvv... gecmiş olsun:(

(pis sarhoşun ehliyetini almışlar mı? alkollü kazası diyosunuz? Daha kac tane yapma hakkı var?!!!!)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Çok geçmiş olsun,Allah bir daha göstermesin.. ERTEKİN ..Allah korumuş,acil şifalar diliyorum...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Ertekin çok geçmiş olsun. Motorun halini gördükten sonra sende birşey olmaması gerçekten çok sevindirici. Umarım en kötü ve son kazan bu olur. Allah korumuş.

Görkemcim sanda geçmiş olsun.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Çok geçmiş olsun ya. Umarım en kısa zamanda tekrar eski sağlığına kavuşur. Allahtan ucuz atlatılmış çok fazla kendine zarar gelmemiş en azından bundan dolayı sevinmek lazım.:rendeer: tekrardan geçmiş olsun...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
cezerye' Alıntı:
(pis sarhoşun ehliyetini almışlar mı? alkollü kazası diyosunuz? Daha kac tane yapma hakkı var?!!!!)
Bu 3. olmuş zaten, başka hak kalmamış::angry2::...
(...ama kazayı yapan çocuğun değil, üstlenen adamın...::ranntign, yani canavarların selefleri hala yollarda...)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
inşallah yaa, peki bu 8.000ytl nin üstü için nasıl bir uygulama yapılıcak onu öğrenebildinmi?
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
inşallah yaa, peki bu 8.000ytl nin üstü için nasıl bir uygulama yapılıcak onu öğrenebildinmi?

Trafik sigortasından alacağımız bedelin dışında mahkemeden başka bir şansımız yok. Mahkeme kararına bağlı olarak geri kalan bedel ödenecek sanırım...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
kardeşim cok geçmş olsun,
inşallah daha cabuk iyileşirsin, motorunun zararını alabilirsin o hayvanlardan.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
ertekin fotoğraflar çok kötü.Tekrar geçmiş olsun dostum
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Fotoğraflardan belli zaten olayın ciddiyeti.. Allah korumuş Ertekin'cim, tekrar tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Vallahi ucuz atlatılmış bir kaza.Verilmiş sadakan varmıs.Daha yavaş giden bir motor alsan :)
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
2
mrb

kaza geçirmiş ve magdursanız haklarınızı ögrenmek ve almak için bana özel mesaj atın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst