- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
abi resmini görünce kötü oldum ya, daha bi kaç hafta önce bakıyoduk şimdi haline bak
ale: tekrar geçmiş olsun..
Bu 3. olmuş zaten, başka hak kalmamış::angry2::...cezerye' Alıntı:(pis sarhoşun ehliyetini almışlar mı? alkollü kazası diyosunuz? Daha kac tane yapma hakkı var?!!!!)
ertek nedir durum, geldimi exper??
inşallah yaa, peki bu 8.000ytl nin üstü için nasıl bir uygulama yapılıcak onu öğrenebildinmi?
Geçmiş olsun Ertech... Sende kalıcı birşey yok değil mi kaza sonrası ?