ErTecH E-5'te son 1saat içinde kaza yapmış . Kendisinin durumu iyi

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Geçmiş olsun arkadaşa, sanırım z750 kullanıyordu, başka kaza görmez umarım
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Neyine dikkat edeceksin, en sol şeritte giderken sağındaki şeritten deli gibi bir araba gelicek, önünden spin atarak soldaki beton bariyerlere vurcak, bir spin daha atıp orta şeride dönüp ikinci spinle yine beton bariyerlere gelicek ve sol şeride paralel önünde duracak!

Bunu yapan 14 yaşında ve 200promil alkollü birisi olacak...

Ve sen dikkat edeceksin, değil Ertech, Rossi olsa geçirir ona be!
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
bu haberi şimdi öğrendim gerçekten çok üzüldüm kendisine acil şifalar dilerim.
ertekin çabuk iğleşmen dileklerimle.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi çok geçmiş olsun yeni eve bırakmış aye ertekini.. durumu iyi..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
sabah sabah topiği görünce yüreğim ağzıma geldi...ama sonrasında önemli birşeyi olmadığını öğrenince yüreğime su serpildi resmen...ertekin çok geçmiş olsun kardeşim...allah beterinden saklasın...umarım kısa sürede toparlarsın...:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın :pale:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
geçmiş olsun, Allah hepimizi korusun.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
şimdi duydum çok üzüldim :( çok geçmiş olsun ertech .. allah korumuş vallahi.... aye nin dediklerine bakılırsa çok kötü bir kaza olmuş...
arabayı kullanan eşşek sıpası 14 yaşındamıymş????? vede alkollü !!! bu gençlik nereye gidiyo yahu
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ertekin çok geçmiş olsun kardeşim. Şanslı atlatmışsın, verilmiş sadakan varmış. İyi olmana çok sevindik. O şerefsiz katil ruhlunun peşini bırakmayın, yarın öbür gün bizim de patlamamıza sebep olabilir cani...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
eğer 14 yaşında ve alkolluyse esek sıpasından cok daha guzel bı benzetmem var..
ban yemeyelım durup dururken..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bu kazasıyla beraber toplamda 3. kez alkollü yakalandığı ve yaralanmalı kazaya sebebiyet verdiği için tutuklandı, sanırım 6 ay cezaevinde olacakmış.

Bunları inanmak istemiyorum insan hayatına malesef bu kadar değer veriliyor.
Allah korusun Ertekin'e birşey olsaydı. Bir insan hayatı 6 ay veya 1 sene hapis cezası ile eş değer mi sayılacaktı.

Tekrar geçmiş olsun Ertekin Z'den daha sağlam çıktın yaa :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok üzüldüm ertekin kardeşim
ama bi yandan da çok sevindim sana bişe olmamış allahtan
verilmiş sadakan varmış kardeşim allah beterinden korusun
umarım en kısa sürede aramıza katılırsın
bu topicde kazanın ayrıntılarını senin anlatmanı bekliyoruz dostum
acil şifalar dilerim:rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bencede bi ertekinden duyalım kazayı belki hızlıca arabaya girip nasıl saglam cıkmanın formulunu cözmüştür:p
buarda murat abi baslıkta erhan abi düzeltme ilk halini gorunce sen bide bize sor kafamdan gecen felaket senaryolarını
bide hızlı hızlı diyo herkes kac km hızla girdi be abi:silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bunları inanmak istemiyorum insan hayatına malesef bu kadar değer veriliyor.
Allah korusun Ertekin'e birşey olsaydı. Bir insan hayatı 6 ay veya 1 sene hapis cezası ile eş değer mi sayılacaktı.

Tekrar geçmiş olsun Ertekin Z'den daha sağlam çıktın yaa :cherry:

Patron malesef durum bu kadar acı, hatta kullanan aslında o değildi, 14 yaşında bir çocuktu, yani Mustafa(maGma) ve olayı görüp duran vatandaşlarında söylediği bu şekilde.

Ertek'in şansına gelince, ilk duran arabadan inen vatandaş çekilin ben doktorum diye atlıyor, ikinci arabadan inende çekilin asıl ben doktorum diye atlıyor.:queen:

Sonra Ertech'i paylaşıp ilk kontrolü yapıyorlar ve daha 2. dakikada polis ve ambulans geliyor, doktorlar biri sol biri sağ kola girip Ertech'i ambulansa bindiriyorlar.:cherry:

Motorun ve arabanın resimlerini çekersek buraya koyarız, gözlerinize inanamazsınız, on ayı gücünde maşallah:queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Bunları inanmak istemiyorum insan hayatına malesef bu kadar değer veriliyor.
Allah korusun Ertekin'e birşey olsaydı. Bir insan hayatı 6 ay veya 1 sene hapis cezası ile eş değer mi sayılacaktı.

Tekrar geçmiş olsun Ertekin Z'den daha sağlam çıktın yaa :cherry:

klavyene saglık valla .. ama suç o eşşek spasında değil ona o arabayı verende !!! o sıpayı yetiştirenlarde !!!!!:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst