- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
- Konu Yazar
- #1
Önündeki alkollü sürücünün kontrolü kaybetmesi ile dönen arabaya çarpmış arkadan...Şu anda hastanedeymiş.Konuştum az önce.Fazla bişe olmadığıını söylüyor kendisine şanslıymış.Gece gece çok üzüldüm ya
ale:
ale:
ale:
Moderatör tarafında düzenlendi: