cevap budur iso helal sana takipçinizben bu motoru süremem yaaaa heyecanlanırımm :queen: yoldaki çukurların kanalizasyon kapaklarının üstünden geçmek ne zevkli olur valla bide teker yapıyosa değmeyin keyfimeee dadından yenmez valla ( tövbe tövbee ):queen:
buraya seviyesiz yorum yapan arkadaşlar, aşağıdaki linke bir bakın:
http://www.motosiklet.net/forum/site-duyurulari-oneriler-elestiriler/36920-fotograflara-yapilan-igrenc-yorumlar.html