bende gelmek ıstıyorum erhanı son yolculugunda yanlız bırakmak ıstemıyorum ama gelebılecegım arac olmadıgı ıcın nasıl olucak bılmıyorum.
eger artcı olabılecegım bırı varsa ve onlıne ıse cevap yazabılırmı ? erhanı son yollucuglunda olmayı gercekten cok ıstıyorum