ERHAN ımızı (KAMBERHAN) UĞURLUYORUZ.

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
bende gelmek ıstıyorum erhanı son yolculugunda yanlız bırakmak ıstemıyorum ama gelebılecegım arac olmadıgı ıcın nasıl olucak bılmıyorum.
eger artcı olabılecegım bırı varsa ve onlıne ıse cevap yazabılırmı ? erhanı son yollucuglunda olmayı gercekten cok ıstıyorum
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Şule abla tam adres belirtir misin bana? Hangi cami imiş? Yarın mutlaka onunla olmayı istiyorum....

sevgili tuba ve antalyalı dostlar
burada ailesinden kimse kalmadığı için cenaze bilgilerini sağlıklı olarak alamadım. size 2 numara veriyorum. sabah erkenden ararsanız bilgi alabilirsiniz. yürekten teşekkürler
kuzeni tamer bey 0 535 285 19 21
askeriyeden iş arkadaşı osman bey 0 505 882 37 66
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
katılan tüm arkadaşlarımıza sonsuz teşekkürler.
ayrıca şunu belirtmek isterim.
erkhan, kardeşim iyiki başka sitelerede üyeymiş biraz kalabalık olduk......
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
tüm kalbimizle yüreğimizle yanınızdayız
yolunuz açık olsun
erhan kardeşimin de mekanı cennet olsun :salut:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
allah ailesine sabır versin..başka acı göstermesin..GÜLE GÜLE KAMBERHAN mekanın cennet olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
o ölmedi yeryüzünde motor sürenler olduğu müddetçe sürekli bizlerle birlikte yaşayacak.mekanı cennet olsun doalarımız onunla olsun
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
mekanın cennet olsun eminimki bu hayatı doya doya yasadı ve gözü arkada kalmamıstır. allah ailesine sevdiklerine sabır versin.
bütün arkadaslarinda çok dikkatli kullanmalarını rica ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst