ERHAN ımızı (KAMBERHAN) UĞURLUYORUZ.

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
SEVGİLİ ARKADAŞLAR,
BU AKŞAM
SAAT: 23:30 DA
9 EYLÜL HASTANESİNDEN
ERHANIMIZI GÖREV YAPTIĞI ÜSSE KADAR KORTEJ YAPARAK UĞURLUYORUZ
GELMEK İSTEYEN ARKADAŞLARIN 23:00 DE ORADA OLMASINI RİCA EDERİM.

Saygılarımla,
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
kamberhanımızı uğurlama korteji

bugüne kadar birkaç topic ve birsürü mesaj yazdım bu sitede. ama bu açacağım topic yüreğimi canımı acıtıyor.
evet arkadaşlar KAMBERHAN ERHAN ımıza son görevimizi yerine getirmek için bugün buluşuyoruz. ailesini gözyaşları içinde izleyerek antalyaya yolcu ettik. bu gece saat 12de ERHANımız 9 eylül üniversite hastanesinden Antalyada defnedilmesi için yolcu edicez.
ERHANımızla son birkez birlikte olmak isteyen arkadaşlarımızı saat 23,00da 9 eylül üniversite hastanesi acilin önüne bekliyoruz. şehir çıkışına kadar cenaze arabasına eşlik edilecek. ailesi gittiği için motorlarıyla gelmek isteyen arkadaşlar gelebilirler. şu an cümleleri birleştirip toparlamak için zorlanıyorum.o yüzden yazımda hatalarım varsa affedin.
ERHANımızın cenazesi yarın öğle namazıyla birlikte Antalya dokumacı camiinde kaldırılacak.cenazeye katılmak isteyen arkadaşlara duyurulur.
HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN.:salut:
buluşma vakti ve yeri: 9Eylül ün. hastanesi acil önü. 23.00:salut:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok ama çok istiyorum orada olmayı:pale:Bu gece 00:30 a kadar çalışıyorum ama yine de elimden geleni yapıp gelmeye çalışacağım.Kardeşimize son vazifemizi yapabilirsek ne mutlu bize:pale:
Hala inanamıyorum hiç bir şeye...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bende inanamıyorum, ve orda olmayı çok çok isterdim ama maalesef elimden bişey gelmiyor, kalbim onunla ve de sizlerle..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Bende inanamıyorum, ve orda olmayı çok çok isterdim ama maalesef elimden bişey gelmiyor, kalbim onunla ve de sizlerle..
ERHANımızı antalyaya yolcu ediyoruz canım arkadaşım. kamberhanı orada gelemeyen bütün arkadaşlar adına yalnız bırakmayın. dokumacı camiinde öğle namazında defnedilecek. :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Birçok motosikletçi arkadaş bugün ERHAN için biraraya gelecek. Orada görüşmek üzere arkadaşlar...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
080354.jpg
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bizlerde dualarımızla erhan kardesimizin yanında olmaya calısacaz
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
keşke bugün sabah antalya'ya gitseydim ve yarın cenazesine katılsaydım ama ne yazık ki burdur'da kalmayı tercih ettim. Güle güle Erhan Abi. Yolun açık mekanın cennet olsun. :salut:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Motorla gidecek arkadaşlar, eğer egzozunuz açıksa lütfen hastane bahçesine kadar girmeyiniz; ayrıca tüm arkadaşlar lütfen hastane çevresinde klakson çalmayınız. Diğer hastaların haklarına saygılı olmamız gerekiyor.
Ayrıca gece sürüş yapacaksınız, görünür olmaya çalışın, yola ve çevredeki diğer araçlara daha çok dikkat edin. Başka üzücü haberler istemiyoruz.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ERHANımızı antalyaya yolcu ediyoruz canım arkadaşım. kamberhanı orada gelemeyen bütün arkadaşlar adına yalnız bırakmayın. dokumacı camiinde öğle namazında defnedilecek. :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

Şule abla tam adres belirtir misin bana? Hangi cami imiş? Yarın mutlaka onunla olmayı istiyorum....
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesin..
imkan dahilinde olanları kendisini son görevde yalnız bırakmayacağına inanıyorum..
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
öncelikle ailesinin ve hepimizin başı sağolsun.onu abim gibi görmüştüm hep nette takip ederdim gezilerini .gitar çalışını esprili karakterini.çok üzgünüümmmm inanamıyorum......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst