ERHANımızı antalyaya yolcu ediyoruz canım arkadaşım. kamberhanı orada gelemeyen bütün arkadaşlar adına yalnız bırakmayın. dokumacı camiinde öğle namazında defnedilecek. :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:Bende inanamıyorum, ve orda olmayı çok çok isterdim ama maalesef elimden bişey gelmiyor, kalbim onunla ve de sizlerle..
ERHANımızı antalyaya yolcu ediyoruz canım arkadaşım. kamberhanı orada gelemeyen bütün arkadaşlar adına yalnız bırakmayın. dokumacı camiinde öğle namazında defnedilecek. :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: