Ergun'un BMW müzesi

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Herkese selam.Bugün hava çok güzeldi .Motosiklet fanatiği Ergun arkadaşımız Yalıkavak'taki motosiklet müzesinin bir kısmını bize açtı.Tamamlanmış makinaları dışarıya çıkarıp resimlemeye çalıştık.Umarız beğenirsiniz.:rendeer:

dsci0003ar4.jpg


dsci0004nf8.jpg


dsci0005nw2.jpg


dsci0006kc9.jpg


dsci0008dj3.jpg


dsci0010en5.jpg


dsci0011mu6.jpg


dsci0012oe7.jpg


dsci0015ou9.jpg


dsci0016pt5.jpg

motorumuz ve biz:queen:

dsci0017do1.jpg


dsci0019ut6.jpg

sıkın dişinizi yaz geliyor:queen: Sevgiyle kalın:rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çok güzel bir hobi. Zengin bir emekli olursam ben de uğraşacağım motosiklet restorasyonuyla. Kırmızı boxer'a bayıldım..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
çok güzeller,pırlanta gibi paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
motorlar hakkında bilgi yokmu bilmeyen arkdaşlar var modeli gibi
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
54
Motosikleti
Yamaha YBR 125 ESD
siyah R50,kırmızı ve gri makinalarda R60 olması lazım.
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Haklısınız arkadaşlar motorlar hakkında bilgi yok:)..Hemen ekliyorum
Gri renk granajlı olan:Bmw RT 800 1986 model
Kırmızı: Bmw R 60 1977 model
Siyah:Bmw R 50 1960 model....daha sırada biri 1958 Bmw olmak üzere toplanacak 3 adet makina var.Ergun'a kolay gelsin diyelim.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst