- Katılım
- 21 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,018
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam.Bugün hava çok güzeldi .Motosiklet fanatiği Ergun arkadaşımız Yalıkavak'taki motosiklet müzesinin bir kısmını bize açtı.Tamamlanmış makinaları dışarıya çıkarıp resimlemeye çalıştık.Umarız beğenirsiniz.:rendeer:
motorumuz ve biz:queen:
sıkın dişinizi yaz geliyor:queen: Sevgiyle kalın:rendeer:
motorumuz ve biz:queen:
sıkın dişinizi yaz geliyor:queen: Sevgiyle kalın:rendeer: