er6n aldım gözüme uyku girmiyor :P

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hayırlı olsun güle güle kullanın,Gezmekten altınızda paralansın.:cat:

Yalnız başlığı görünce bir an öfkelendim ve sazan gibi daldım başlığa.:queen:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
bu da mi adanadan be.. memlekete motorlar adanadan geliyor galiba.. hepsi 01 be bunlarin 2. eli :)


hayirli olsun canim kardesim.. artik bundan sonra parmak uucunda dolasirsin.. sonra da senle baleye flm gideriz.. muhah..
:p


ratinglerin de en sekillisini yasiyosun valla.. buyuksun.. :)

Konuyu Toplam 12 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
shakulin, Su Silahı, eby78+, uglychild, rayjay+, ilkcanercan, deneter, **emr, Pınarr, mariotte





Shakulin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşkür, yau sazan gibi dalınmasın diye sonuna :p yapmıştık ama ( ehe ehe nası düşürdüm ama :) )

shaku teşkür kardeşim , seninle kuğ gölü yapmak istiyorum :p
bu arada bende okusam 13 üye olcakmış tüh :p :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım
grenajların yer görmesin...
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
gittik aldık geldik....
adana plaka da çok yakıştı hane benim araç da 01 olunca sorasım geldi...
adanalımıısn gardaş...hehehehe

güle güle kullan kardeşim nazar deemessiiinnn tütüttütütütütütütüttütütütütütütütütütüütütüttütüütütütütütütütütütütüütütütütüütütütütütü
41 kere maşallaaaaa.....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Len ruşen kaç kere hayırlı olsun diicez.....Hem daha resim falan da koymamışsın.....Kabul etmeyiz.....
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hayırlı olsun .Sen koyuncaya kadar bu foto ile idare etsin millet :p


Çok heybetli birşey ya binilesi bir motor ama biraz yapı bakımından da heybetli arkdaşlar için yapılmış bi motor :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aksine daha ufak yapılılar için yapılmış bir motor....Her ne kadar kaba görünsede.....:cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
alp_tunay
Abi ben görünce korkmuştum motoru yaw.:mrgreen: Bayide fotosunu çekmiştim ;



Amortisörün yandan gelmesi cok degişik bir hava katmış gerçekten çok süper bi motor.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
o kadar da heybetli değil be arkadaşlar...
evren gibi kısa bi arkadaş için biçilmiş kaftan...
çok yakıştı beyfediye...
param olsun bende alacam vallaa...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Pınarr
Bende istiyorum veren olursa alırım:p
erginbay
Ya ne bileyim benim gibi 165 lik konsantre bi adama büyük gibi göründü:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gri

25.3 karakter:p

yetmedi
25.4 karakter............................................. şimdi oldu:pr:

Sen nerden gördün?....len 3veren....bize göstermessin ha.....

Bide sormuş er6n aldım gözüme uyku girmiyor....Bize ne kardeş ...Sat o zaman...:queen: :queen: :queen: Bak nasıl rahat uyuycan....:queen: :queen:

Motorsuzluğun dayanılmaz hafifliğini yaşarsın......:queen: :queen:
Pro çok iyi bilir....:queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst