Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yav bu motor acayip kafamı karıştırıyo fazer almaya karar veriyorum ama bunu görünce de şaşırıyorum ne yapcam ben ya off nerden çıktı yine bu motor karşıma süper bi motor bu
abi gel bi gün seninle hovardalığa çıkalım var mısın_?:queen:
sen motoruna bişey çaktırma,ben de o gün kendi motorumu şöle bi kandırırım..gidelim bir er-6f ye binelim birer kez..:wiinkk zevki alalım hiç olmazsa..ama haaa bizimkiler duymasın valla duyarlarsa varya bunun acısını kötü çıkarırlar bizden bak söliim...artık yolda mı bırakırlar,yoksa başka bir hinayetlik mi yaparlar bilemem..:queen:
Fiyatı biraz daha aşağıda olsa keşke.Çünkü 2.el piyasası z750 ile aynı hemen hemen...O yüsden insan ister istemez z750ye kayıyor...4silindir yakıtı nerdeyse er6'nın 2katı ama sıralı 4neticede...