er6f yeni fotoğraflar.

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel resimler eline saglık.
Özellkle siyah beyaz olan resimler süper. Yıl 1980:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
ben var yaa ben bu motora aşığım yaa ::utangac:
allah kazadan beladan korusun :wiinkk:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
er-5'imi sanırımm er-6 n yada f'le aldatacağımmmm......mükemmell motorlarrr......:)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
ahhh ah marv, hatırlarsın beni belki ozel mesajlardan, baktıkça içim zıplıyor valla :)
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
yav bu motor acayip kafamı karıştırıyo fazer almaya karar veriyorum ama bunu görünce de şaşırıyorum ne yapcam ben ya off nerden çıktı yine bu motor karşıma süper bi motor bu
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
er-5'imi sanırımm er-6 n yada f'le aldatacağımmmm......mükemmell motorlarrr......:)

abi gel bi gün seninle hovardalığa çıkalım var mısın_?:queen:
sen motoruna bişey çaktırma,ben de o gün kendi motorumu şöle bi kandırırım..gidelim bir er-6f ye binelim birer kez..:wiinkk:eek: zevki alalım hiç olmazsa..ama haaa bizimkiler duymasın valla duyarlarsa varya bunun acısını kötü çıkarırlar bizden bak söliim...artık yolda mı bırakırlar,yoksa başka bir hinayetlik mi yaparlar bilemem..:queen:
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
23
kardeşim tem'de ne gazladık be senle.sağlam motor ilgilenenlere duyurulur.sport-turingler arasında en iyilerinden bence.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Fiyatı biraz daha aşağıda olsa keşke.Çünkü 2.el piyasası z750 ile aynı hemen hemen...O yüsden insan ister istemez z750ye kayıyor...4silindir yakıtı nerdeyse er6'nın 2katı ama :) sıralı 4neticede...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
askere gıdecem satarım dıyorum ama kıyamıyorum,, çok seviyorum motorumu,, allah olmayanlarada nasıb etsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst