ER-5'imi aldım bugün

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
güzel günlerde kullanmanı dilerim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Perakende fiyatı 8.400 YTL

Ivır zıvır bir şeyler daha aldım. Neticede 9 000 YTL'ye mal oldu.

Performansı harika. Gücü hissediyorsunuz altınızda.. Şu anda rodaj dönemi olduğu için 4-5 bin deviri geçmemeye çalışıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Güle güle kullan...

Ben de 15 senedir motora binemem rağmen geçen hafta 1000RR'ımı aldığımda seninle aynı duyguları yaşadım. Gerçekten yeni bir motora binmek büyük keyif. Havalar ısınmaya başladı, gezilerimiz yavaş yavaş başlar, gezilerde görüşmek üzere.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
hayirli olsun!!!
bol gezili, eglenceli, we saglikli günlerde kullanman dileiyle!!!

bu arada fistiklar müthiş, koptum:queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun kazasız belasız inşallah
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
premier1 bu konuyla ilgili epey garip bir yorum getirmişsin. Ayrıca o iş ayrı bu iş ayrı bence :p. Neyse güle güle kazasız belasız günlerde kullan ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız sürüşler..
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
hayırlısı olsun kazasız belasız kullan inşallah darısı bizlerin başına:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
500 km oldu. Ya buba su gibi benzin içiyoo.. 100 km'de 14 milyon yakıyor. Tabii ki benzin pahalı Türkiye'de. Sorun da oradan çıkıyor. Arap ülkelerinde vs olsa üzerinden inmem..

Şimdi rodaj döneminde olduğu için 5 bin deviri geçmemeye çalışıyorum. Zaten bu sınırlar içinde en fazla 100 km'ye çıkabiliyorsun..

Uzun yol yaptım.. İstanbul -İzmit gittim geldim..

Ayrıca bu su sogutmalı motor. "Yaw acaba suyu biter mi ?" diye bir yandan da tedirgin oluyorum.. Acaba arabalarda olduğu gibi su koyacak bir yer var mı ? gibi düşünceler..

Yeni motoru bilmemenin böyle endişeleri var işte. .
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
Mozaik' Alıntı:
Karaköy neresi ?
biz Ankaralılar olarak olayı anlayamadık ?
Bir izahat alsak ?
Karaköy motosiklet mekanı mıdır ?
yarış pisti midir ?

motosiklet değil ama motor mekanı, yarış değil ama kayış pisti:queen:
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Hayırlı olsun kardeş ama resim çekinmek zor bir işlem değil yoldan geçen birinin eline tutuştur şipşak işte görelim almışmısın :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst