ER-5'imi aldım bugün

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hava durumunun uygun olmaması nedeniyle ödemesini yaptığım halde teslim almaya bir türlü gitmediğim motorumu bugün teslim aldım..

Bir kızla çıkıyor gibi heyecanlandım önce.. Sonra sakin sakin olaya intibak sağladım..

İlk gün tam 112 km yaptım.. Hava güzeldi. Bir de motora binmeyi özlemiştim..

Hissettiğim şöyle bir şey. Tıpkı şuna benziyor. Hani ilk gençlik döneminde daha yeni akıl-bulug olmuş iken merak ederiz ya.. İşte Karaköy'e vs gideriz. Sonuç çoğu kez hüsran olur..

Sonra köprünün altından çok sular akar.. Ve bir gün o an gelir.. Ne deriz hatırlayalım:

-Ben aslında daha önce hiç motora binmemişim..

Ben de aynen öyle dedim bugün işte... (Heh he anlayan anladı.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hayırlı olsun arkadaşım. er5 benim de sevdiğim bir motor. motor hakkında bilgi verir misin) performans yakıt gibi. ilk izlenimler kısaca :)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
premier1
Dostum Hayırlısı Olsun Gülegüle Kullan, Kazasız Günler Dilerim...:bounce:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
anlayan anladı yazmışsın ama ben anlamayanlar tarafındayım sanırım.:silent:
neyse yaa,motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız mutlu günlerde kullan:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karaköy neresi ?
biz Ankaralılar olarak olayı anlayamadık ?
Bir izahat alsak ?
Karaköy motosiklet mekanı mıdır ?
yarış pisti midir ?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
50
hayırlı olsun.kazasız sürüşler. dilerim herkes gönlündeki motorsikletine kawuşur birgün
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Hayırlı olsun kardeşim.

hani "teşbihte hata olmaz" diye bir laf vardır ya, işte o lafın sınırları da ancak bu kadar zorlanır.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Mozaik' Alıntı:
Karaköy neresi ?
biz Ankaralılar olarak olayı anlayamadık ?
Bir izahat alsak ?
Karaköy motosiklet mekanı mıdır ?
yarış pisti midir ?

Karaköy İstanbul'un genelevleriyle ünlü semtidir...Genellikle mizahi yazılarda, karikatürlerde vitrin seyretmeye giden tipler çizilerek hicvedilir...
Bu yüzden herkes bu kadar ilginç ve başarılı buluyor arkadaşın benzetmesini.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
mete_han' Alıntı:
foto ister bu deli gönül...
amanın abi.ne fotosu istediğinide belirtte bi yanlış olmasın sakın.:queen: er-5 fotosundan bahsediyon dimi:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst