- Katılım
- 27 Mar 2011
- Mesajlar
- 333
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar .
Yaklasık 1.5 seneye yakın Gt250r kullanıyorum.2008 enjeksiyonlu. Su aralar bi motor degistirme hevesi aldı basını gidiyor. Elimde fazla bütçede yok. Değerinde bir motosikletle ya da üzerine az bisey koyarak tarz degisikliği yapabilirim. Ve Er-5 tarzı birşeyler düşünüyorum 2004-2005 karbüratorlu eski sistem.Yapmalımıyım böyle birşeyi yakıt korkutuyor beni.Klasik bir soruyla siz olsanız? :cherry:
Yaklasık 1.5 seneye yakın Gt250r kullanıyorum.2008 enjeksiyonlu. Su aralar bi motor degistirme hevesi aldı basını gidiyor. Elimde fazla bütçede yok. Değerinde bir motosikletle ya da üzerine az bisey koyarak tarz degisikliği yapabilirim. Ve Er-5 tarzı birşeyler düşünüyorum 2004-2005 karbüratorlu eski sistem.Yapmalımıyım böyle birşeyi yakıt korkutuyor beni.Klasik bir soruyla siz olsanız? :cherry: