- Katılım
- 13 Eyl 2011
- Mesajlar
- 67
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. son 2 gündür motorumda 4 uzun + 4 kısa olmak üzere enjeksiyon ışığı uyarı veriyor henüz sebebini bulamadım motorda yakıt tüketimi biraz arttığını farkettim İşte videosu:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200802598167132&set=o.365399796079&type=2&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200802598167132&set=o.365399796079&type=2&theater