achille Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Ocak 2007 Mesajlar 369 4 Mar 2008 #21 hayırlı olsun,cook ıstemıstım boyle bır enduroyu lakın alamadık,harkı makına,kaca aldın?
bora33 Katılım 15 Haz 2005 Mesajlar 129 4 Mar 2008 #22 hayırlı olsun, güzel motor. off-road geziler yaptıktan sonra fotolarını bekliyoruz.
muratx22 Katılım 1 Mar 2008 Mesajlar 357 6 Mar 2008 #23 hayırlı olsun abi kazasız günlerde kullanman dileğimle.
yakuza42 Katılım 7 Şub 2008 Mesajlar 194 6 Mar 2008 #24 hayırlı olsun mutlu gezmeler.. Son düzenleme: 6 Mar 2008
karmacoma Katılım 31 Mar 2007 Mesajlar 1,646 6 Mar 2008 #26 ee KTM nasıl gidiyo, ilk izlenimlerini anlatırmısın, tabii hatırlıyosan
namk Katılım 6 Ara 2007 Mesajlar 366 6 Mar 2008 #27 kazasız belasız çok güzel motorlar güle güle kullan.
sedat_57 Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 6,279 6 Mar 2008 #28 ben bu forum açildigi yillar hep ramzey bi scooterin hayalini yapiyodum taaa 2 sene önceleri