eninde sonunda KTM

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun,cook ıstemıstım boyle bır enduroyu lakın alamadık,harkı makına,kaca aldın?
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
hayırlı olsun, güzel motor. off-road geziler yaptıktan sonra fotolarını bekliyoruz.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ee KTM nasıl gidiyo, ilk izlenimlerini anlatırmısın,
tabii hatırlıyosan :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
kazasız belasız çok güzel motorlar güle güle kullan.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ben bu forum açildigi yillar hep ramzey bi scooterin hayalini yapiyodum:) taaa 2 sene önceleri:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst