- Katılım
- 10 Ara 2009
- Mesajlar
- 879
- Konu Yazar
- #1
merhaba herkese
2. motorum olarak 2 ay kadar kuba str250 kullanmıştım ve sonra elime imkan geçince ER-6N aldım fakat enduronun, krosun zevki heyecanı tadı damağımda kaldı diyebilirim.
bu yüzden tekrar er6 yı verip enduro almak istiyorum. seçim yapmak çok zor bu konuda fikirlere ihtiyacım var. bütçe 9-10 lira max.
kriterlerim;
hafif olmalı, küçük cüsseli olmalı (bu yüzden xt660 gibi modelleri direk eledim)
tek motorum olacağı için hem şehirde hemde arazide binebilmeliyim (bu yüzden spesiyalleri eledim, dual sport olmalı)
dikkatimi çeken modeller şunlar
Kawasaki KLX 250: Şu an favorim 9-9,5 lira 2009-2010 model ikinci elleri 22 beygir tip çok güzel ama alırsam bir daha elden çıkaramayacağım bir model gibime geliyor
Yamaha WR 250 R: kawasakinin en büyük rakibi hatta 33 beygir gücü ile onu geride bırakıyor fakar 12-13 lira fiyatı ile alınması mümkün değil o yüzden direk eleniyor.
KTM 400 LC4: hiç bilmediğim ve piyasada olmayan bir model sanırım fakat yabancı sitelerde okuduğum yorumlar çok iyi, titreşimi yok gücü çok fiyatı ucuz tam işime yarayacak gibi?
KTM 640 LC4: ktm400 ile aynı kiloda olmasına rağmen yüksek hacim ve beygir gücü var. buna da yabancıyım.
Honda XR 650 R: 128 kiloya 63 beygir müthiş bir güç. fakat eski modeller, sadece 4 tane satılık var.
DRZ 400: güzel makina laf yok ama 400cc motora da 12-13 lira istenmez.
yardım edin ne almalıyım?
2. motorum olarak 2 ay kadar kuba str250 kullanmıştım ve sonra elime imkan geçince ER-6N aldım fakat enduronun, krosun zevki heyecanı tadı damağımda kaldı diyebilirim.
bu yüzden tekrar er6 yı verip enduro almak istiyorum. seçim yapmak çok zor bu konuda fikirlere ihtiyacım var. bütçe 9-10 lira max.
kriterlerim;
hafif olmalı, küçük cüsseli olmalı (bu yüzden xt660 gibi modelleri direk eledim)
tek motorum olacağı için hem şehirde hemde arazide binebilmeliyim (bu yüzden spesiyalleri eledim, dual sport olmalı)
dikkatimi çeken modeller şunlar
Kawasaki KLX 250: Şu an favorim 9-9,5 lira 2009-2010 model ikinci elleri 22 beygir tip çok güzel ama alırsam bir daha elden çıkaramayacağım bir model gibime geliyor
Yamaha WR 250 R: kawasakinin en büyük rakibi hatta 33 beygir gücü ile onu geride bırakıyor fakar 12-13 lira fiyatı ile alınması mümkün değil o yüzden direk eleniyor.
KTM 400 LC4: hiç bilmediğim ve piyasada olmayan bir model sanırım fakat yabancı sitelerde okuduğum yorumlar çok iyi, titreşimi yok gücü çok fiyatı ucuz tam işime yarayacak gibi?
KTM 640 LC4: ktm400 ile aynı kiloda olmasına rağmen yüksek hacim ve beygir gücü var. buna da yabancıyım.
Honda XR 650 R: 128 kiloya 63 beygir müthiş bir güç. fakat eski modeller, sadece 4 tane satılık var.
DRZ 400: güzel makina laf yok ama 400cc motora da 12-13 lira istenmez.
yardım edin ne almalıyım?