ENDUROculardan bir kaç fotograf

Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
merhaba arkadaşlar,
yabancı forumlardan ve toplu gezilerden gördüğüm ve beğendiğim bir kaç endurocu fotografını paylaşmak istedim.umarım sizlerinde hoşuna gider bu kareler..........




By jeansatar





 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İiii o zaman söz enduradan açılmışken ayıp olmasın bizde bişiler koyalım:)

dakar15qe7ol6.jpg


bigricciogianfrancowi6vh4.jpg


1992parisdakarqe2kd4.jpg
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yalnız, son foto çok iimiş
adam dizine kadar batmış, motor beline:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Biraz daha devam edelim o zaman

BMW_Motocycles_F_650_GS_Dakar_wallpaper_b.JPG


BMW_F650GS_2007_1.jpg


2007_BMW_G650X_Challenge.jpg


Hehe bu başlıkta tam geldi bana valaa bugun dağa gitmiştim bozuk dağ yolunda ayakta sürdüm süepr bi duydu tavsiye ederim:) Bi kameram olsaydıda çekebilseydim keşke yahu
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Sarı suzuki li foto çok hoşuma gitti ; birden aklıma antalya <konyaaltı plajı geldi, bilenler için tramvay yolundan aynı böyle bi manzarası vardır kumsalın :)
Paylaşım için teşekkür ederiz:rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Ben yeni başladım bu motor sevdasına.. Kursuna gittim.. Bu motor şu motor derken bir türlü karar veremedim.. Ve bu gün benim hanım ne dedi bana biliyor musunuz?.. Sen motor falan alamazsın.. Çocuk gibi onu istiyorum bunu istiyorum diyorsun ama oturup duruyorsun dedi bana.. Ben bittim.. Şimdi şu resimleri göstereyim hanıma diyorum... Ama küstü bana gitti yattı.. Ben yine en iyisi bir Enduro alayım.. F650.. İdeal..
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
o halde devam fotolara..........enduro özgürlük,hareket,sınırsız eğlencedir








By jeansatar





 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolar süper ellerinize saglık:cat:
insanın dağlara cıkası geliyoo:p:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst