Ben yeni başladım bu motor sevdasına.. Kursuna gittim.. Bu motor şu motor derken bir türlü karar veremedim.. Ve bu gün benim hanım ne dedi bana biliyor musunuz?.. Sen motor falan alamazsın.. Çocuk gibi onu istiyorum bunu istiyorum diyorsun ama oturup duruyorsun dedi bana.. Ben bittim.. Şimdi şu resimleri göstereyim hanıma diyorum... Ama küstü bana gitti yattı.. Ben yine en iyisi bir Enduro alayım.. F650.. İdeal..