Enduro,touring tarzı tavsiye

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Öncelikle cbf150 den sonra ilk büyük cc motor olacak.Nisan da yamaha dan eğitim almıştım ağustos ta 2.seviye eğitimde alacağım. Şimdi başlığa dönecek olursak, nasıl birşey ve neden istiyorum kısımları fikirlerinizi verirken sizede yardımcı olacaktır. Bütçe maksimum 9.000Tl ile sınırlı. 650cc den büyük düşünmüyorum. Zannedersem ekonomik olması açısından 2silindirden büyük olması dezavantaj olacagını düşünüyorum. Normalde h.içi 5gün işe gidiyorum toplam 15km. Ancak ulaşım aracı olarakta kullandığımız için akşamları eşimle beraber binebiliyoruz. Bu noktaya kadar aslında cbf talebi oldukça ekonomik olarak karşılıyor. Ancak arasıra eşimle yaptığımız istanbul dışı geziler uzun yolda gerek konfor gerek yola uyum olsun enazından 500cc nin gerekliği ortaya çıkmış oldu. Imkan olsa cbf i asla elden çıkarmam ama 2motor mümkün degil. Aklımdaki ilk motor kawasaki kle500 2004-05 7-8000tl lere bulunabılıyor. Sizlerin tavsiyelerini de bekliyorum. tabi olabildiğince ekonomik olması ,ve gündelikte kullanacağımı aklımızda tutarak cevaplarsak çok sevinirim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aslında tam nokta atış yapmışsın zaten eğer bakımlı bi kle 500 alırsan seni yıllarça üzmez motosiklet sürmenin keyfini çıkarırsın bütçe de yeterli hemde fazlasıyla bunun için son kuruşuna kadar harca ki temiz birşey olsun...:cat:
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
57
9000 tl ye az kilometrede 10.000-15.000 arası 2005 model kle 5oo bulabilir keyfini sürebilirsn.hem görsel olarak hem peformans olarak seni tatmin eder.normal kullanımda 4-4.5 litre arası yakar.agresif kullanımda ve arazi şartlarında 5.5-6 litrevarası yakar.gayet makuldur yani.2. elde fiyat performans açısından en iyi motorlardan biridir.bende var.ancak ve ancak kawa versys alacak parayı bulunca değiştiririm.transalp alacam falan diye değiştirmeyi asla düşünmem.seçimin şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
9000 tl ye az kilometrede 10.000-15.000 arası 2005 model kle 5oo bulabilir keyfini sürebilirsn.hem görsel olarak hem peformans olarak seni tatmin eder.normal kullanımda 4-4.5 litre arası yakar.agresif kullanımda ve arazi şartlarında 5.5-6 litrevarası yakar.gayet makuldur yani.2. elde fiyat performans açısından en iyi motorlardan biridir.bende var.ancak ve ancak kawa versys alacak parayı bulunca değiştiririm.transalp alacam falan diye değiştirmeyi asla düşünmem.seçimin şimdiden hayırlı olsun.

tesekkürler fikir paylaşımınız için.Ayrıca versys konusunda kesinlikle katılıyorum.çünkü bayılıyorum versys e.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 500 olabilirmi ?
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
57
ayrıca gündelik te kullanacağım demişsin.bende arabada var.yazın kontağını bile mecbur kalmadıkça çevirmiyorum.işe de kle yle gidip geliyorum,bakkala ekmek almaya da onla gidiyorum,hafta sonu 100,150 km denize de onla gidip geliyorum.arabamda iyi arabadır yani.yüzüne baktığım bile yok.ama versyse kadar kle yle devam.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Teşekkürler tekrardan ipsiz.

efe tolga : cbf 500 ü hiç düşünmüyorum, herkes en çok yakan 500cc olduğunu söylemesi yanında naked tarzı düşünmüyorum. topcase ve soft side case lerin naked larda çok hoş durmadığını düşünüyorum ayrıca. Yinede teşekkür ederim.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
hyo nun neresi enduro touring?

Hacim olarak belki büyük ve yakışı hakkında fikrim olmamasına rağmen TDM 850 yi (torkundan dolayı) ya da banditi öneririm.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
kawa kle500 kullanıcılarından yorum aldık. Peki suzuki freewind, aprillia pegaso kullananların kendi motorlarıyla ilgili yorumları nelerdir? 2002-2004 uygun km de pegasolar 7.000tl cıvarına bulunabiliyor. Ayrıca enjeksiyonlu bunlar zannedersem. ingiliz bir sitede kawa yı düşük konforlu,zayıf frenli olarak yorumlarken,suzuki freewind ise yeterli konfor,uygun tüketm ve başarılı tork diye bahsedilmiş.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aga şimdiden hayırlı uğurlu olsun...şu brandaya talibim aga...eğer gözden çıkardıysan...ele yar olmasın başkan...seni arayacağım...aradığın makina hakkında konuşuruz...bir kaç tavsiyem olacak...


benim kalbimde yatan aslan F650 gs ve özellikle 2004 sonrası olmalı...ömürlük kullan yengeyle...kullanımı çok rahattır sürat olarak olmasa da tork babında ne istiyor arıyorsanız karşılığını fazla fazla verir...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
hangi marka model olursa olsun..1 tur isterim....:queen:

pardon yanlış bağladım...:joker:

hangi marka model olursa olsun,yakıtı,görüntüsü,verimi gönlüne göre olsun.hayırlısı hangisi ise o olsun....:rendeer::cat:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
oOvv, metehan abi geri dönmüşün :) yaa aslında f650 gs iyi hoşta ilk olarak uygun fiyat ve kmde bulmak benim bütçemde zannedersem mümkün degil. Birde hanım pek zayıf buluyor önden tipini(açıkcası bende),onada sevdirmek lazım.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Aklıma gelenleri avantajları ve dezavantajları ile yazayım hemen...

BMW F650 GS-CS : düşük yakıt tüketimi, uzun ömür, sorunsuz motor, pahalı yedek parça, pahalı fiyat.
Suzuki Freewind : Sınıfının en düşük yakıt tüketimi, sorunsuz motor, eski motor, nispeten yenisi yok bu arkadaşların,
Transalp: sınıfındaki en az titreşimli en konforlu motor sayılabilir göreli olarak. Ancak sınıfının AÇIK ARA en çok yakan motoru.
KLE 500 : konfor olarak diğer arkadaşlardan geride kalıyor. Gerek koltuğunun dar olması, gerek sarsıntılı yolculuğu. Ancak çok dayanıklı bir motor, yedek parça temini aman alsa da ucuz. 500'lük olduğu için yakıt sarfiyatı diğerlerine göre düşük (freewind ile aynı)
 

bsd

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
111
hyo nun neresi enduro touring?

Hacim olarak belki büyük ve yakışı hakkında fikrim olmamasına rağmen TDM 850 yi (torkundan dolayı) ya da banditi öneririm.
Pardon arkadaş naked istememiş, atlamışım. Ama senin bandit demende benden pek farklı olmamış.:)
Ben kawa versys diyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst