enduro severler sizce hangisi klr dr xt

sizce en iyisi hangisi


  • Kullanılan toplam oy
    35
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
evet arkadaslar sizce bu enduroların hangisi en iyi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

ben klr 600 ü tercih ettim modeline göre diri bakımı kolay ve 130 kg civarı ağırlığı olduğu için arazi kullanımı kolay ve fiyatı uygun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:47 ----------

lütfen herkes niçin hangisini seçdiğini yazarsa bizde daha iyi modelleri tanıma artılarını eksilerini görme imkanı buluruz
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun demek o çantalıyı aldın sonunda:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------

Yoksa olmadı mı ben de alamadım bir cruiser daha da:queen:
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
Hayırlı olsun demek o çantalıyı aldın sonunda:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------

Yoksa olmadı mı ben de alamadım bir cruiser daha da:queen:

çantalı olmadı abi ama aynı model bitane yeşil beyaz klr 600 aldım
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
Temize benziyodu ben bile gidip bakacaktm nerdeyse:p,niye olmadı:silent:

abi takas işi vardı o konuda anlaşamadık yoksa sahibi çok samimi çok iyi bir insandı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------

ha bide şu xt 600 de ne buluyorlar anlamış değilm kullanan varsa artılarını yazarmı su soğutmalı değil egzantirikler kronik hastalığı şasede pek kalın değil ama kırmayı beceren varmı bilmem
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi takas işi vardı o konuda anlaşamadık yoksa sahibi çok samimi çok iyi bir insandı

Cruiser buldum be de arabamı satıyordum,satmayıp ona bir da bakayım. Hani fotoğrafı yok mu ıslat bakalım:cherry:
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
foto daha yok motoru bulunduğum şehre naklediyorum şuan ambarda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

gel abi siyah klr yıda sana alalım sende endurocu ol
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
hayırlı olsun güle güle kullan inş ilerde alıcam ben de bir tane enduro yaşlanıyım biraz :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Klr 600 krıonik problemli tamirci ile akraba olunmasına yol açan. Motorculuğu değil.. Tarmirciliği öğreten motor.. Xt 600 motoru sesli çalışmaya başlasa dahi 10 bin 20 binsarmadqan devam eden yamahanın ürettiği en sağlıklı makinelerden biri.. Xt 600 ü çok ısınsa bile. şişme yapmaz. Hava soğutmalı motorlar . Daha az tefferruatlı olduğundan daha sağlam bakımısız ve uzun ömürlü olurlar.. Xt 600 45 hp klr 600 ün o kadar beygir gücü bile yok.. Dikkat edin genel hastalıkları su karıştırma..ayrıca düzen tumadığından çoğu klr 600 düzen tutan ve daha sağlam olan klr 650 çevrilmiştir.. Bloktan sonra sırf 650 parçaları kullanılarak toplanıyorlar..
Hayırlı olsun umarım..marmaristen 2 samimi arkadaşımın başına gelenler rastlantıdır....aydın a satıldı öbürü önce 650 ye çevrildi sonra satıldı sahibi birkaç yılda belki5 belki 7 bin km gezmiştir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------

Bana göre aslında tt 600 diğerleri boş geliyor
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
364
Klr 600 krıonik problemli tamirci ile akraba olunmasına yol açan. Motorculuğu değil.. Tarmirciliği öğreten motor.. Xt 600 motoru sesli çalışmaya başlasa dahi 10 bin 20 binsarmadqan devam eden yamahanın ürettiği en sağlıklı makinelerden biri.. Xt 600 ü çok ısınsa bile. şişme yapmaz. Hava soğutmalı motorlar . Daha az tefferruatlı olduğundan daha sağlam bakımısız ve uzun ömürlü olurlar.. Xt 600 45 hp klr 600 ün o kadar beygir gücü bile yok.. Dikkat edin genel hastalıkları su karıştırma..ayrıca düzen tumadığından çoğu klr 600 düzen tutan ve daha sağlam olan klr 650 çevrilmiştir.. Bloktan sonra sırf 650 parçaları kullanılarak toplanıyorlar..
Hayırlı olsun umarım..marmaristen 2 samimi arkadaşımın başına gelenler rastlantıdır....aydın a satıldı öbürü önce 650 ye çevrildi sonra satıldı sahibi birkaç yılda belki5 belki 7 bin km gezmiştir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------

Bana göre aslında tt 600 diğerleri boş geliyor


su karıştırma işi devirdaimle alakalı oda antifreez değil su kullanılmasından oluyor ancak devirdaim kiti 45 lira conta kömür vb bunlar değişip anti freez kullanılırsa sorun yok benim klr 650 tercih etmeme nedenim 180 kilo civarı olması oldukça ağır ayrıca benim çok yakınımda klr 600 var 2003 ten beri elinde 40.000 binde aldı şimdiye kadar bi debriyaj balatası değişti birde marş rublesi onun harici tık yok
 
Katılım
20 Eki 2009
Mesajlar
57
klr 600 S i ben kullanıyorum . 1994 model . kelimenin anlamıyla TAŞ gibi. Yanlız ağırlığı 190 kğ. Hoplamaya zıplamaya gelmiyor
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
bu aralar dr800 beni cezbediyor. evet 220 kg lık ağırlığıyla hantal gibi görünebilir ama hem eski dizaynı (ki eski dizayn endurolar nedense beni hep çekmiştir) hem de hacmine göre uygun yakıt tüketimiyle (bir çok yerde okuduğum kadarıyla tabi) bayağı bir aklımı çeldi. zaten ankette mevzubahis olan bütün motorlar zaten hard enduro koşullarına göre ağır. Diğer şıkkının konulmasını talep ediyor ve Suzuki DR800 diyorum.:)

Not: Kullanmış değilim, sadece kanım ısındı... Siz beni anlarsiniz :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
125
tarz olarak birbirlerine yakın endurolar. xt600, çok bilinen ve tutulan bir motor. bildiğim kadarıyla kronik arızası fazla yok. kiralama şirketleri tarafından en fazla tutulan alettir. bunu göz ardı etmemek gerek.

klr650 de iyi makinedir. 1999 ve öncesi, yani şu fıstık yeşili olanlar orijinal japon üretimidir. genellikle problemsiz aletlerdir. sonrasında ise sanıyorum taiwan'da üretilmeye başlandı. o yüzden pek tutulmadılar. kronik olarak yağ eksiltme problemleri olduğunu biliyorum. bu motorun sağlamlığının bir kanıtı da, amerikan deniz piyadeleri tarafından kullanılmış olmasıdır. ülkemize de gelen 1997 model klr650a serisi, bu tip, yani amerikan versiyonudur. temizini bulan kaçırmasın derim. ülkemizde satılanlar genellikle "c" yani, avrupa için üretilen versiyonudur.

şunu da eklemek gerek, kawasaki hakkında "en iyi motor, en berbat şase" gibi bir rivayet de mevcuttur. ben fazla kullanmadım, bilemem :)

klr600 hakkında hiçbir bilgim yok. ama model ve teknoloji olarak epey eski bunlar.

dr650 ise benim gerçekten beğendiğim ve ileride düşündüğüm bir alet. ne hikmetse ülkemizde fazla satılmamış. suzuki'nin bu motoru zamanında dakar yarışlarında kullanmış olması yeterli bir referans olur sanırım.

son olarak xt660, tasarımı, teknolojisi, enjeksiyonlu motoruyla yakıt konusundaki tutumluluğu ve kendini ispatlamış motoruyla tercih edilecek bir motor. uzun yolda da diğerlerinden daha konforludur. yalnız, 660'lık motoru, bir üst vergi dilimine girdiğinden iki kat fazla vergi ödüyorsunuz. bu da sinir bozucu bir ayrıntı. ne vardı 10 cc düşük yapsanız :) klasik yamaha yedek parça problemleri ve xt125'le aynı kalitedeki renk atan grenajları ise diğer handikapları.

bana kalsa, bu sayılanlardan xt660'ı, hatta xtz660 süper tenere'yi tercih ederdim. .

burada bahsedilmediği halde benim çok beğendiğim ve aklıma yatan iki motor var. birisi honda xr650, diğeri de suzuki drz400. biraz daha hard kaçıyor tabi bunlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ----------

unutmadan,

ktm 640 lc4 ve 640 adv'yi de eklemek gerek. arazide lc4, asfalt + arazide adv.

dilinden anlayana, "ustasını bulurum, parçasını beklerim" diyene süper makineler.

anketi epey genişletmek gerekecek galiba :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Kawasaki kle kullanıyorum şu an. Yol endurosu diye aldım. Ama arazi kabiliyeti de varmış..beklenmedik bir+ oldu benim için bunu da ekleyelim.daha önce xt 600 le girdiğim her yere giriyor.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Ne icin istiyorsun once onu bir soyle Trial,Cross,Freestyle yoksa ormanda oyle kendi kendime gezincem mi diyosun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst